×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر و رییس سازمان سینمایی از جمال شورجه عیادت کردند

به گزارش اشراف، نمایندگان وزیر ارشاد در این دیدارضمن ابلاغ سلام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و  کسب اطلاع از روند درمان این هنرمند برای وی آرزوی سلامتی کردند.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با بیان اینکه هنرمندان متعهدی چون جمال شورجه سرمایه های ارزشمند کشورهستند گفت: ایشان از چهره های شاخص سینمای انقلاب و دفاع مقدس هستند که هنرش ر‌ا در راه صحیحی که به آن اعتقاد دارد به کار گرفته است.
پوراحمدی افزود: افتخار می کنیم که جمال شورجه یکی از اعضای برجسته خانواده بزرگ صندوق اعتباری هنر است و با تمام توان و ظرفیت خود تا بهبودی کامل در کنار ایشان خواهیم بود.
رئیس سازمان سینمایی نیز از شورجه به عنوان هنرمندی متعهد و در خدمت ارزش های انقلاب و دفاع مقدس یاد کرد و گفت: نسل جوان ما با تأسی از پیشکسوتانی چون شما که با اعتقاد کامل و مهارت وصف نشدنی توانستید جلوه های مقاومت و ایستادگی ملت ایران را به تصویر بکشید، توانستند در سالیان اخیر روایتگر تاریخ انقلاب اسلامی و رشادت های رزمندگان دفاع مقدس باشند.
خزاعی افزود: دراین ایام که با دهه پیروزی انقلاب اسلامی و برگزاری جشنواره فیلم فجر همراه است امیدواریم که هرچه زودتر حال آقای شورجه مساعد شود تا باردیگر شاهد حضور ایشان در سینما و تلویزیون ایران باشیم.
جمال شورجه، فیلم‌هایی همچون «سی و سه روز»، «وعده دیدار»، «باشگاه سری»، «خلبان»، «دایره سرخ»، «عبور از خط سرخ»، «حماسه مجنون»، «لبه تیغ»، «عملیات کرکوک»، «شب دهم» و «روزنه» را در کارنامه هنری خود دارد. این کارگردان پیشکسوت که از اردیبهشت ۹۸ دچار عارضه مغزی شده است، همچنان در حال درمان است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.