×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
روحانی در جلسه مجمع تشخیص شرکت نمی‌کند/ تکذیب استعفای وزیر ارشاد

به گزارش اشراف،‌ محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور امروز(چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: در قم سخنان تفرقه انگیز صورت گرفته که نشان می دهد شرایط مردم را درک نمی کنند و روز دوشنبه روز وحدت همه مردم ایران بود.

وی اظهارداشت: کسی که به دنبال تفرقه است، دلسوز مردم نیست و دنبال تسویه با دولت است و به سخنان رهبری نیز توجه نمی کند.

واعظی ادامه داد: هر کسی با هر سلیقه و نظری برای احترام به انقلاب و این چهل سال فداکاری که انجام شده در راهپیمایی شرکت کرد و پیام روشنی به دشمنان ما که نمی‌خواستند ما چنین جشنی نداشته باشیم، دادند. تعداد بسیار کم و معدودی هستند که برخی سخنان تفرقه افکن را بیان کردند، ما نمی توانیم این سخنان را به همه مردم تسری دهیم.

وی در مورد شعارهایی توهین آمیزی که به رئیس جمهور در قم داده شده استف گفت: این شعارها نه توسط مردم داده شده و نه اقدامی سازمان دهی شده بوده است، همیشه افراد کج سلیقه و بد سلیقه وجود دارند و فکر می کنم باید قضاوت این موضوع را بر عهده مردم بگذاریم تا مردم ببینند که چه کسانی به دستورات رهبری بیشتر گوش می دهند و چه کسانی هستند که در سخن پیرو رهبری هستند ولی به سخنان رهبری عمل نمی‌کنند.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است این هجمه ها به سمت رئیس جمهور در ماه های آینده ادامه داشته باشد، گفت: همیشه یک گروهی هستند که همواره شاهد سخنرانی‌های بی‌پایه و اساس و تفرقه انگیز آنها در قم بودیم؛ اینها نه طرفدار مردم هستند و نه شرایط را می دانند.

واعظی تصریح کرد: امروز اگر می‌خواهیم شرایط کشور بهبود داشته باشد باید سران سه قوه و نهادهای انقلابی همه دست در دست هم دهیم و همه اگر با هم باشیم می توانیم مشکلات مردم را حل کنیم و اگر تفرق داشته باشیم قطعاً مردم ضرر می کنند، تفرقه افکنان کسانی هستند که فرار رو به جلو می کنند و هشت سال سر کار بودند و فرافکنی می کنند.

وی همچنین در مورد تأمین اقلام مورد نیاز مردم در شب عید گفت: با برنامه ریزی باید اقلام به موقع و با قیمت مناسب به دست مردم برسد.

رئیس دفتر رئیس جمهور در مورد حضور رئیس جمهور در جلسه آتی مجمع تشحیص مصلحت نظام که شنبه آینده به بررسی پالرمو می‌پردازد گفت: رئیس جمهور در این جلسه شرکت نمی‌کند و برنامه دیگری دارد.

واعظی در مورد استعفای وزیر ارشاد گفت: هیچ استعفایی از آقای صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت نکرده ایم و ایشان کارشان را انجام می دهند.

مهر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.