×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بیانیه گام دوم سند بالادستی دستگاه های اجرایی برای شکوفایی جوانان

به گزارش اشراف،‌ عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور صبح امروز در حاشیه یکصد و هجدهمین نشست شورای اجتماعی کشور که در وزارت کشور برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: شورای اجتماعی این جلسه را برای در دستور کار قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب تشکیل داد و دستگاه ها نیز گزارشات خود را در این زمینه ارائه کردند. محوریت جلسات شورای اجتماعی در خصوص جوانان، بررسی آسیب های اجتماعی و مصونیت ها بوده است و در این جلسه نیز یک تقسیم کار میان دستگاه ها صورت گرفت و مصوب شد دستگاه های متولی بیانیه گام دوم انقلاب را به عنوان یک سند بالادستی برای خود قرار دهند.

رحمانی فضلی افزود: در بخش دیگری نیز نحوه فعال کردن جریان های اجتماعی از جمله مساجد، هیئت ها، سازمان های مردم نهاد، دانشگاه ها و … برای شکوفایی جوانان مطرح شد.

وزیر کشور تصریح کرد: در این زمینه نیز طرح هایی از سوی دستگاه های مختلف ارائه شد و امیدواریم که دستگاه های دولتی به عنوان رفع کننده موانع عمل کنند، چرا که دستگاه های اجرایی در حوزه ایجابی و سلبی وظایفی دارند که این موضوع امروز بحث شد و قرار شد تا چندین طرح در زمینه های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و … برای بهبود وضعیت جوانان در ابعاد مختلف مطرح و عملی شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.