×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آیا دولت های ایالتی و محلی در امریکا به ۳۵۰ میلیارد دلار کمک نیاز دارند؟

به گزارش اشراف- سیده مهدیه قرشی، دموکرات‌ها و دولت بایدن بارها برای تصویب طرح نجات آمریکا ، بسته حمایتی و امداد ۱.۹ تریلیون دلاری را پیشنهاد داده اند و ادعا میکنند که این بسته میتواند ایالات متحده را از بحران ویروس کرونا نجات می دهد.

در حالی که دموکراتها در تلاش هستند تا علیرغم مخالفت جمهوری خواهان این طرح را تصویب کنند، اقتصاددانان عنوان کرده اند که با این اقدام، زنگ خطر برای اقتصادی به صدا درخواهد آمد چراکه این اقدام میتواند منجر به افزایش قیمتها و ورود میلیاردها دلار غیرضروری به اقتصاد امریکا شود و عواقب طولانی مدتی را به اقتصاد این کشور تحمیل کند.

گزارش اخیر (CRFB) هم با تاکید بر میزان این بسته حمایتی اعلام کرده که نهادهای محلی و ایالتی نیازی به ۵۰۰ میلیارد دلار ذکر شده در پیشنهاد رئیس جمهور بایدن ندارند و آنها قبلا بیش از ۳۶۰ میلیارد دلار کمک درخصوص بیماری همه گیر دریافت کرده اند.

البته در این میان داده های مربوط به درآمد مالیاتی ایالت و دولت محلی اداره سرشماری ایالات متحده، یافته های (CRFB) را تأیید می کند ، زیرا این داده ها نشان می دهد که در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۰ ، ۱۹.۶ درصد افزایش درآمد مالیات ایالتی در مقایسه با مدت مشابه سال ۲۰۱۹ است.

بر همین اساس عناون شده که که هزینه های زیاد می تواند در بلند مدت منجر به عواقب شدید شود.

به گفته نانسی پلوسی، سخنگوی مجلس، علی رغم این افشاگری های اقتصادی ، مجلس برای تصویب طرح امداد پیش از پایان فوریه اقدام خواهد کرد.

 

 

نشنال اینترست

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.