×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اعضای هیات رئیسه مخالف تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش هستند

به گزارش اشراف-شیما ابوالفضلی، طهمورث حیدری عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال  و رئیس هیات فوتبال چهارمحال و بختیاری، در مصاحبه‌ای به صراحت اعلام کرده که اعضای هیات رئیسه مخالف تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش هستند و به ادامه حضور این مربی پرتغالی رای مثبت نخواهند داد. حیدری در بخش دیگری از حرف‌های خود مدعی شده از ابتدا هم با حضور کی‌روش مخالف بوده و تیم ملی باید با سرمربیگری اسکوچیچ در جام جهانی حاضر می‌شد»درباره این اظهارات بد موقع طهمورث حیدری اما باید گفت که درست یا غلط ایشان الان عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال است و بهتر است که نظرات شخصی‌اش را طوری طرح نکند که اینطور وانمود شود تمام اعضای هیات رئیسه چنین نظری دارند. تصمیمات در فدراسیون و هیات رئیسه یا رای گیری از اعضا انجام می‌شود و اکثریت تعیین کننده خواهد بود و بهتر این است که در نهایت تمام اعضا از تصمیماتی که گرفته می شود برای اعتبار فوتبال ایران دفاع کنند.

حیدری به عنوان یکی از ضعیف‌ترین اعضای هیات رئیسه تاریخ فدراسیون فوتبال از زمان تاسیس تا به امروز، گویا فراموش کرده که همین اعضای هیات رئیسه قبل از انتخاباتی که منجر به ریاست دوباره تاج در فدراسیون فوتبال شد با اکثریت آرا در بیانیه ای رسمی خبر از ابقای اسکوچیچ و حضور او در جام جهانی در راس کادر فنی تیم ملی دادند. اما دو تا سه هفته بعد هیات رئیسه با اعضای جدید تشکیل جلسه داد و اسکوچیچ عزل شد و کی روش دوباره سرمربی تیم ملی شد.

طهمورث حیدری در آن جلسه مهم هیات رئیسه خودش حضور داشت و دیگر نیازی نیست ما در این مطلب جزییات اتفاقات و صحبت‌هایی که انجام شد را عمومی کنیم. فقط حرف اصلی این است که به عنوان عضو هیات رئیسه به هیچ عنوان نمی شود روی حرف و نقطه نظرات جنابعالی حساب باز کرد. خودتان هم خوب می‌دانید که در نهایت باید منتظر باشید و ببینید مسوولان ارشد اجرایی فدراسیون چه سیاستی را با مشورت مسوولان وزارت ورزش در دستور کار خود قرار می دهند و به جلسه هیات رئیسه می‌آورند. کاری هم که شما می کنید مشخص است. مثل همیشه نظر نهایی خود را منطبق با نظر اکثریت آرا ارائه خواهید داد.

باز هم تاکید می‌کنیم شنیدن نظرات ایشان تا وقتی که فقط نظرات شخصی برداشت شود در فضای آزاد هیچ ایرادی ندارد. منتهی ایشان نه سخنگوی فدراسیون است که به نمایندگی از هیات رئیسه حرف بزند و نه نظراتش، موضع رسمی هیات رئیسه فدراسیون.

این عضو هیات رئیسه بهتر است الان برای آشنایی بیشتر با عمق مشکلات موجود و شرایط حساسی که با آن رو به رو هستیم، درباره برخی حواشی که رخ داده و بحرانی که فوتبال ملی با آن رو به رو بوده سوالاتی از مقامات ارشد اجرایی فدراسیون بپرسد و بعد به اظهارنظر بپردازد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.