×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آقای هاشمی از حقوق شورای شهر تهران دفاع کنید

به گزارش اشراف- رضا کاری،  سید حسن رسولی پس از ارائه گزارش علی اعطا از کمیته حقیقت یاب حذف کلمه شهدا، اظهار کرد: مطابق بند ۵ ماده ۲ دستورالعمل شرح و وظایف هیئت رئیسه شوراهای اسلامی شهر؛ هیات رئیسه شورای شهر وظیفه دارد از حقوق و اعتبار شورای شهر دفاع کند.

وی ادامه داد: بر اساس گزارش ارائه شده توسط آقای علی اعطا کمتر از دو دهم درصد آنچه که به آن استناد شده، تحت تاثیر عامل انسانی است که از تعمدی و تصادفی بودن نیز خبری وجود ندارد.

خزانه دار شورای شهر تهران تصریح کرد: استحضار دارید که در گستره ملی حقوق شورای اسلامی شهر تهران در تریبون های رسمی و صدا و سیما مکررا مورد هجمه و حمله قرار گرفت. استدعا دارم در عمل به این وظیفه قانونی، گزارش تهیه شده را به تمامی مراجع اطلاع رسانی، ائمه محترم جمعه و سایر تریبون هایی که به ناحق شورای پنجم را مورد اتهام کم توجهی به جایگاه رفیع شهدای گرانقدر قراردادند، اطلاع رسانی و روشنگری کنید و از حقوق شورای شهر دفاع کنید.

همچنین محسن هاشمی درباره گزارش ارائه شده توسط علی اعطا گفت: این گزارش با طمأنینه و دقت کامل تهیه شده است و خواهش دارم که این گزارش با دقت کامل در تمامی رسانه ها منتشر شود.

وی ادامه داد: در سفری که اخیرا به مشهد داشتم، بسیاری از زوار درباره موضوع این کمیته از من سؤال می پرسیدند که واقعیت امر چیست و از آنجا که امکان توضیح به آنها به وضوح وجود نداشت، خواهش می کنم رسانه ها به صورت کامل این موضوع را اطلاع رسانی کنند، زیرا احساسات پاک شهروندان تهرانی و اقصی نقاط کشور نسبت به این موضوع جریحه دار شده است. این موضوع مسئله صِرف برای شهر تهران نبود و در حال حاضر کشوری شده است.

هاشمی در پایان از اعضای شورا خواهش کرد که گزارش تهیه شده را بخوانند و در جلسه آینده نظرات خود را ارائه دهند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.