×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
هزاران کودک در انگلستان ۱۰۰ ها مایل دورتر از خانواده هایشان تحت مراقبت قرار دارند

به گزارش اشراف – سیده مهدیه قرشی: براساس گزارش کمیساریای کودکان در انگلیس، هزاران کودک تحت مراقبت دولت، بیش از ۱۰۰ مایل از خانواده و دوستان خود دور بوده و در مکانهایی زندگی می کنند که تاکنون اسم آنها را نشنیده اند و حتی قادر به یافتن آنها روی نقشه نیز نیستند.
بیش از ۳۰،۰۰۰ کودک که تحت مراقبت مقامات محلی خود قرار گرفته اند ، دور از خانه و “خارج از منطقه” زندگی می کنند که این میزان طی ۵ سال گذشته با افزیاش ۱۳ درصدی روبرو بوده است. همچنین بیش از ۱۱۰۰۰ نفر از این کودکان در مکانی که بیش از ۲۰ مایل از خانه شان فاصله دارد، زندگی می کنند. ۲،۰۰۰ نفر نیز در فاصله بیش از ۱۰۰ مایلی خانه های خود زندگی می کنند.
بیش از نیمی از کسانی که در خارج از مناطق محلی خود زندگی می کنند، نیازهای آموزشی ویژه ای داشته و یک چهارم آنها نیز نیازهای بهداشت اجتماعی، عاطفی و روانی دارند. در این گزارش آمده است که با توجه به اینکه ممکن است این کودکان تا مساعد شدن وضعیت والدین شان همچنان مجبور باشند در مکانهایی دور از خانواده به سر ببرند این احتمال وجود دارد که در آنها احساس تسویه حساب به وجود آید، این در حالی است که آنها در حال حاضر به عنوان گروهی که در معرض بی ثباتی های مزمن روحی قرار دارند، تحت کفالت سیستم مراقبت دولتی هستند.
همچنین در این گزارش بیان شده کودکانی که در مسافت های طولانی از خانه قرار دارند، شبکه های پشتیبانی خود را از دست داده و در معرض خطر بیشتری برای گم شدن هستند و به این ترتیب آنها به اهداف قابل دسترسی برای بهره برداری باندهای جنایتکار که در حال گسترش بازار مواد مخدر هستند، تبدیل می شوند.
بر همین اساس، کمیساریای کودکان در انگلیس از دولت خواست که به تعهدات خود برای بازنگری در سیستم مراقبت از کودکان به عنوان یک فوریت عمل کند. همچنین از وزارت آموزش و پرورش درخواست شد تا شوراها برای یافتن خانه های محلی کودکان تحت مراقبت سازوکار مناسبی ایجاد کند.

منبع: گاردین

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.