×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نمره کتبی و اختبار ملاک پذیرش نهایی داوطلبان آزمون سردفتری ۹۷ است

ذبیح الله خداییان در گفتگو با خبرنگار اشراف، در خصوص برخی ابهامات پیرامون ادامه روند برگزاری آزمون سردفتری که در تیرماه ۱۳۹۷ برگزار شد، اظهار کرد: قبولی‌های آزمون کتبی به نوبت در حال دعوت به اختبار شفاهی هستند، که اسامی قبولی نهایی بر اساس نمره آزمون کتبی و اختبار اعلام می‌شود.

وی با رد برخی اظهارنظرها در خصوص اینکه عده‌ای به واسطه کارمند بودن از لیست اولیه قبولی‌ها حذف و بعد به اختبار دعوت شده‌اند، تاکید کرد: اسامی  جدیدی اعلام نشده است و قبولی‌های اولیه اعم از کارمند و غیر کارمند هستند.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک در پاسخ به این سوال که با توجه به افزایش تعداد دعوت شدگان به اختبار آیا احتمال افزایش تعداد ظرفیت قبولی‌ها وجود دارد، گفت: تعداد دفاترهمان تعدادی است که قبل از آزمون اعلام شده است و قرار نیست ایجاد دفتر اسناد رسمی جدید به لیست قبلی اضافه شود.

خداییان، با اشاره اینکه ملاک قبولی، کسب نمره در اختبار است، اضافه کرد: بجز افرادی که مطابق قانون، از سهمیه برخوردارند، فقط نمره ملاک قبولی افراد است و هیچ کس اعم از کارمند و غیرکارمند اولویتی ندارد؛ مگر اینکه شخصی فاقد صلاحیت‌های لازم باشد.

وی در پایان در خصوص زمان اعلام نتایج نهایی آزمون تصریح کرد: سعی می‌شود در اسرع وقت ازهمه قبولی‌های آزمون کتبی اختیار به عمل آید و نتیجه اعلام شود.

………………………………………..

گفتگو از شاهرخ صالحی کرهرودی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.