×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فراخوان سومین جشنواره کتاب سال خلیج فارس

به گزارش اشراف- فرهاد جمالوندی، فراخوان سومین دوره جشنواره کتاب سال خلیج فارس که بناست با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، انجمن نویسندگان و مولفان هرمزگان و موسسه خانه کتاب برگزار شود، توسط دبیرخانه این جشنواره منتشر شد.

سومین دوره این‌جشنواره در دو بخش «آثار حوزه خلیج فارس» و «کتاب‌های منتشر شده در استان هرمزگان و یا درباره هرمزگان» برگزار می‌شود. آثار ارسالی در بخش خلیج فارس باید از ابتدای ۱۳۹۶ تا پایان ۱۳۹۷ در کل کشور منتشر شده باشند و در بخش کتاب‌های منتشر شده در استان هرمزگان یا درباره هرمزگان، پدیدآور اثر (نویسنده، مصحح، مترجم، ناشر و…) هرمزگانی یا مقیم هرمزگان باشد یا اثر درباره هرمزگان باشد.

طبق فراخوان این‌دوره از جشنواره مذکور، کتاب‌های منتشرشده پیش از ۱۳۹۶ درصورتی‌که در جشنواره‌های قبلی شرکت نکرده باشند، پذیرفته می‌شوند. همچنین ارسال دو نسخه از هر کتاب به دبیرخانه جشنواره الزامی است و شماره همراه پدیدآور و آدرس پستی باید در کتاب ارسالی درج شود. کتاب‌های ارسالی نیز بازگردانده نخواهد شد.

علاقه مندان برای شرکت در سومین جشنواره «کتاب سال خلیج فارس» تا ۳۰ دی  مهلت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی بندرعباس، خیابان شهید آیت‌الله غفاری، فرهنگسرای طوبی، انجمن نویسندگان و مولفان استان هرمزگان ارسال کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.