×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
طلایی : کشتی گیر مشکوک به کرونا نباید روی تشک برود

به گزارش اشراف ـ  فرزاد روستايي، مدیر فنی تیم آزاد استقلال در خصوص تست مثبت و منفی امیر محمدی خاطرنشان کرد: ظاهرا فدراسیون و استقلال بر سر تست مثبت و منفی این کشتی گیر به اختلاف خورده بودند، تست گرفته شده از سوی فدراسیون مثبت بوده و در همین حال  استقلال نتیجه آزمایشی ارائه می دهد که منفی بوده است! این مساله باید به یک نتیجه واحد برسد.

 

محمد طلایی در پاسخ به این سوال که چرا تیم استقلال در مسابقه نهایی فقط از ۶ کشتی گیر استفاده کرده است، گفت : من ۱۰ روز به علت بیماری در کنار تیم نبودم. به هر صورت تیم با مشکلات فراوانی که در پیش داشت  به مسابقه نهایی رسید. من در جریان اعتراض صورت گرفته نیستم.

 

وی درباره اعتراض استقلال به کشتی نگرفتن یونس امامی هم گفت: آنها با یونس به مشکل خورده بودند. این کشتی گیر بعد از مسابقه با من تماس گرفت و گفت من ۷۴ کیلوگرم با تیم قرارداد بستم. خود من هم پیشنهادم همیشه به کشتی گیران این بوده که بابت پول ورزش قهرمانی خود را زیر سوال نبرند.

قهرمان سابق کشتی جهان ادامه داد: امامی یک بار هم برای استقلال در ۷۰ کیلو کشتی گرفت و در اختیار تیم بود. هر جوری حساب کردم بچه ها باید کشتی می گرفتند چون کشتی ورزش پهلوانی است. البته امری هم به کسی نکردم، خواستم کشتی بگیرند.

 

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.