×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ضررهای پرسپولیس از مدیریت انصاری فرد

به گزارش اشراف-شیما ابوالفضلی، بعد از گذشت ۲ روز رسانه‌های رسمی پرسپولیس نسبت به این حکم واکنش از خود نشان داد و اعلام کرد بعد از اخذ شرح تفصیلی رای از فیفا، موضوع از طریق دادگاه عالی ورزش دنبال می شود. یک استراتژی همیشگی برای خریدن زمان اما به ‌دلیل نبود هیچ نکته به سود قرمزپوشان این تصمیم تنها باعث پرداخت هزینه دادرسی در دادگاه و تعلق‌گرفتن سود سالیانه به مبلغ اولیه خواهد شد. فقط درصورتی ‌که در دیوان عالی ورزش اعتراض صورت بگیرد و این سنگربان قراردادی جدید منعقد کند، از مبلغ غرامت کاسته می‌شود.
این گلر ۳۳ساله بعد از تعلل و عدم پرداخت معوقات خود توسط مدیران پرسپولیس طبق حقی که نهاد عالی فوتبال برای او در حوزه معین کرده است به‌صورت یک‌طرفه قرارداد خود را فسخ کرد.
تمدید قرارداد گلر کروات به‌عنوان یک ذخیره یکی از اقدامات عجیب در دوره مدیریت انصاری‌فرد است. مدیر اسبق سرخ ها که از ۵ شهریور تا ۲۰ اسفند سال ۹۸ به‌عنوان مدیرعامل پرسپولیس حضور داشت در مدت فعالیت خود با اشتباهات مدیریتی‌اش اتفاقات تلخ و هزینه‌های گزافی را به باشگاه تحمیل کرد. کالدرون، مربی اسبق پرسپولیس بعد از جدایی ایوانکوویچ در دوران مدیریتی عرب با مبلغ ۸۵۰ هزار یورو برای یک فصل هدایت این تیم را برعهده گرفت. اما این همکاری برای دوطرف خوب پیش نرفت و انصاری‌فرد دلیل تمام اختلافات را شخص کالدرون اعلام کرد و هواداران پرسپولیس که او را یک پیشکسوت دلسوز میدانستند با حمله به صفحه مرد آرژانتینی در اینستاگرام با نزدیک به ۶۰ هزار کامنت توهین‌آمیز واکنش نشان دادند. این مربی که شرایط را فراهم نمی‌دید از عدم پرداخت حقوقش استفاده کرد و با فسخ یکطرفه قرارداد خود موفق شد در فیفا ۵۸۰ هزار یورو از سرخ‌پوشان بگیرد که البته این پایان نبود؛ چراکه این مبلغ با معوقات دستیاران کالدرون؛ آلبرتو و والنسیا، هزینه دادرسی در دادگاه ورزش و سود به ۸۰۰ هزار دلار رسید و عدم پرداخت این مبلغ در زمان مقرر باعث بسته شدن پنجره سرخ‌پوشان شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.