×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اینستاگرام هیچ سروری در داخل کشور ندارد

به گزارش اشراف، سردار کمال هادیانفر در نشست خبری پیش از ظهر امروز خود گفت: روزانه بین ۶ تا ۷ میلیون حمله ساییری در کشور انجام میشود که اکثریت آنها دفع می شود.

وی گفت: در سال گذشته،۲۹۶ حمله سایبری جدی در کشور داشتیم که این حملات عمدتا به سامانه ‌ها و زیرساخت‌ها بوده است که ۵۰ درصد از سوی آمریکا و چین ، ۳۰ درصد کشورهای اروپایی همچون آلمان و هلند و مابقی کشورهای آسیایی هستند.

رییس پلیس فتا تصریح کرد: از میان ۳۲ بانک در سال گذشته به ۱۱ بانک که بیشترین گردش مالی را دارند حملاتی وارد شد که البته تذکراتی را داده‌ایم.

وی ادامه داد:خوشبختانه هیچ یک از این حملات آسیب جدی وارد نکرده و دفع شده؛ اما عمده دلایل این حملاتایجاد اخلال در نظام پولی و مالی کشور، زیرساخت‌ها و حوزه‌های انرژی و برق و گاز است.

سردار هادیانفر با بیان اینکه امروز بیش از ۴۹.۵ درصد از جرائم فضای مجازی در تلگرام است، اظهار کرد: حدود ۷۰ درصد از کل جرایم در پیام رسان‌ها و شبکه های اجتماعی است.

رییس پلیس فتاهمچنین به فعالیت گروه‌های تروریستی و القاعده در تلگرام اشاره کرد و با بیان اینکه پلیس این موضوع را اوایل سال ۹۶ اعلام کرده است، افزود: امروز ۳۰۰ کانال مربوط به داعش و تفکر تکفیری با ۱۱ زبان در تلگرام فعالیت می‌کنند.

ادامه دارد…

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.