×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
امریکایی مالیات بیشتر پرداخت می کنند

به گزارش اشراف – هدیه اردبادی: الیزابت ورن” سناتور امریکایی مخالفت قطعی خود را نسبت به افزایش میزان مالیات اقشار متوسط جامعه اعلام می دارد. این در حالی است که در نشست ریاست جمهوری دموکراتیک آمریکا، سناتورها نیز به کرات از هزینه های گزاف” الیزابت ورن” یاد کرده اند.
ایالات و استان های مرفه تر اروپا و برخی اقتصادهای کلان و با درآمدهای بالا مالیات بیشتری را نسبت به دیگران پرداخت نمی کنند. بلکه این مالیات اغلب صرف حقوق کارمندان و امور مصرفی شان می شود. به گزارش سازمان همکاری و توسعه اقتصادی، سی و شش کشور دارای درآمد های بسیار بالا می باشد که از بین آنها ۳۰ کشور به نسبت تولید ناخالص داخلی مالیات بالاتری را می پردازند. اما سوال اینجاست که این ۳۰ کشور چگونه درآمد خود را افزایش می دهند؟ باید گفت که این کشورها در پرداخت مالیات با بقیه کشورها یکسان عمل می کنند ، اما بیشتر این مالیات را به موارد امنیت های اجتماعی و کالاها و خدمات اختصاص می دهند. ” ورن” و دیگر دموکرات ها آمادگی خود را جهت پرداخت و هزینه در خصوص برنامه های هدفمند و بزرگ که مالیات زیادی به آنها تعلق میگیرد، اعلام نموده اند. اما این اقدام غیرممکن به نظر می رسد.
پنج کشور عضو سازمان همکاری و توسعه اقتصادی که مالیات کمتری را در مقایسه با ایالات متحده آمریکا پرداخت می کنند شامل کشور های شیلی ، ایرلند ، کره ، مکزیک و ترکیه هستند و اطلاعات مالیاتی سازمان همکاری و توسعه اقتصادی تمام مراتب دولتی را شامل می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.