×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آموزش تکنیک های موفقیت در کسب و کار مهندسی/مهندسان جوان گرد هم می آیند

به گزارش اشراف- یعقوب شیدایی، همایش بیزینس کوچینگ به همت مجموعه طراحی آموزشی پاراسیویل، روز جمعه ۱۸ بهمن و از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ در سالن همایش های بین المللی رایزن تهران برگزار خواهد شد.

این همایش با محوریت بیزینس کوچینگ مهندسی و با هدف ارائه تکنیکهای رشد و موفقیت در کسب و کارهای مهندسی و نیز تقویت کارآفراینی مهندسی و برای جامعه مخاطب؛ مهندسین، فارغ التحصلان و دانشجویان رشته های مهندسی مرتبط با صنعت ساختمان که یا در بازار کار مشغول بوده و یا قصد ورود به آن را دارند، برگزار و طی آن فرصت های درآمدزایی برای جامعه مهندسین، مورد بررسی قرار می گیرد.

دراین همایش امیرطه نوروزی – بنیانگذار برند طراحی آموزشی پاراسیویل، ماهان تیموری- بنیانگذار هوش مالی در ایران، بابک بختیاری- جوان ترین کارآفرین برگزیده سال کشور و همچنین مسیح جوادی – موسس مرکز بیزینس کوچینگ، سخنرانی خواهند کرد.

امیرطه نوروزی برگزار کننده این همایش در این خصوص میگوید: معتقدیم که یک مهندس به ۲ بال برای ورود به بازار کار نیاز دارد. بال اول؛ دانش فنی و مهارتهای فردی اوست و بال دوم؛ دانش عمومی کسب و کار است. در این میان غالب مهندسین یا نسبت به بال دوم آگاهی ندارند و یا اینکه عموما به ان بی توجه بوده اند. لذا قرار است در این همایش، ما با تمرکز بر بال دوم، دانش عمومی کسب و کار را به مخاطبین ارائه خواهیم کرد.

وی ادامه داد: بر این اساس به علاقمندان حاضر در همایش، خواهیم گفت که بنظور ورود به دنیای کسب کار، بجز مهارتها، دانش فنی و آنچه که در دانشگاه آموخته اند، به ابزار دیگری همچون؛ توجه به ارتباطات شخص، توجه به اصول مذاکره، ایده های خلاقانه در جهت پولسازی، انضباط فردی و مواردی از این دست نیز نیاز دارند.

گفتنی است، علاقه مندان برای حضور دراین همایش می توانند از طریق سایت www.paracivil.org ثبت نام کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.