×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کمیل قاسمی: آمده ایم تا قهرمان لیگ کشتی شویم
فرزاد روستایی

به گزارش اشراف ـ فرزاد روستایی ، کمیل قاسمی در خصوص آمادگی نفرات تیم عنوان داشت:: خدا را شکر تیم در شرایط خوبی قرار دارد و با توجه به عملکرد خوبی که بچه‌ها از خود نشان دادند موفق شدیم راهی مرحله نیمه نهایی لیگ شویم.

 

دارنده مدال طلای المپیک در سنگین وزن، با اشاره به اضافه شدن دو کشتی‌گیر روس به این تیم برای حضور در مرحله نیمه نهایی، گفت: جمال‌اف در وزن ۷۴ کیلوگرم و کودیف در وزن ۶۵ کیلوگرم دو کشتی گیر روس هستند که برای حضور در مرحله نیمه نهایی برای ما به میدان می روند. تمام تلاش خود را می‌کنیم تا با شکست حریفان راهی دیدار فینال شویم.

 

قاسمی درباره وضعیت داوری‌ها در لیگ کشتی، گفت: بحث داوری همیشه در کشتی وجود داشته است. اگر اشکالاتی از نگاه ما وجود دارد در مقابل، داوران نیز از نگاه خود معتقدند که قضاوت درستی داشته‌اند. در کشتی هفته قبل در چند مورد می‌شد داوران به نفع کشتی‌گیران ما قضاوت کنند اما این کار صورت نگرفت

 

دارنده مدال‌های نقره جهان، درباره تجربه مربیگری در لیگ و تفاوت آن با کشتی گرفتن، اظهار کرد: مربیگری دنیای بسیار متفاوتی از دوران قهرمانی است. در کشتی فقط استرس خودت را داری اما در مربیگری باید استرس ۱۰ کشتی‌گیر را داشته باشی. تجربه جدیدی برای من بود و امیدوارم این تجربه باعث شود در آینده بهتر به مسیرم ادامه بدهم.

 

وی در پایان درباره این مطلب که هدف تیم او در مرحله نهایی لیگ کشتی آزاد چیست، گفت: قطعا هدف ما رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ است. کادر مدیریتی، فنی و همه کشتی‌گیران قهرمان جهان و آسیا همدل هستیم تا با شکست تیم بانک شهر به فینال برسیم و با کسب پیروزی در فینال، عنوان قهرمانی لیگ را از آن خود کنیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.