×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
وعده‌های انتخاباتی رئیس جمهور تناسبی با منابع کشور ندارد

به گزارش اشراف، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آنا، با اشاره به اظهارات رئیس جمهور مبنی گره زدن تحقق وعده‌های انتخاباتی با تصویب بودجه سال ۹۷ گفت: رئیس جمهور غالبا غیر واقعی و بر اساس عالم مجاز صحبت کرده و اظهاراتش تطابقی با واقعیات روی زمین ندارد.

وی با بیان اینگه گزارش صد روزه رئیس جمهور نیز دارای ایراد و تناقضات زیاد و آشکار بود، افزود: در روز تقدیم بودجه به مجلس توسط روحانی، نمایندگان از اظهارات رئیس جمهور متعجب بودند، زیرا روحانی پس از ۵ سال ریاست جمهوری هنوز نمی داند که در سال ششم، نباید نطق تبلیغاتی داشت، موضوعی که در اظهاراتش در روز تقدیم بودجه کاملا نمایان بود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس جمهور در روز تقدیم بودجه به مجلس، از هر موضوعی صحبت کرد غیر از بودجه، توضیح داد: روحانی اطلاعات قابل توجهی در مورد بودجه ارائه نداد و از نظر نمایندگان این نشان‌دهنده عدم تسلط رئیس جمهور بر بودجه بود که با توجه به اینکه بیشتر جلسات را جهانگیری اداره می‌کرد، این موضوع طبیعی بود.

وی با بیان اینکه وعده‌های انتخاباتی رئیس جمهور تناسبی با منابع کشور نداشته و چندین لایحه بودجه نیز توان تحقق وعده‌های روحانی را ندارند، ادامه داد: وعده‌های انتخاباتی روحانی تقریبا غیر واقعی است، زیرا غالبا هزینه اجرایی دولت بالاست. وعده‌های رئیس جمهور را بودجه عمرانی باید محقق کند که در کشور ما شاید کمترین رقم به بخش عمرانی تعلق می‌گیرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه بخش اعظم بودجه به خودگردانی دولت اختصاص می‌یابد، ادامه داد: با خودگردانی دولت وعده‌های رئیس جمهور محقق نمی‌شود بنابراین رئیس جمهور با اظهارات خود و گره زدن تصویب بودجه سال ۹۷ با تحقق وعده‌های انتخاباتی، فرار رو به جلو کرده و توپ را در میدان مجلس انداخته است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.