×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
وتوی قطعنامه توسط آمریکا مجوز تداوم نسل کشی ساکنان غزه بود

به گزارش اشراف، حسین امیرعبداللهیان در گفت‌وگوی تلفنی با سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه درباره برخی موضوعات در دستور کار روابط دوجانبه و منطقه‌ای از جمله آخرین تحولات جنگ علیه غزه و کرانه گفت و گو و تبادل نظر کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در این گفت و گوی تلفنی با اشاره به دیدار اخیر رؤسای جمهور ایران و روسیه در مسکو و با مرور موضوعات در دستور کار همکاری‌های دوجانبه، بر اهمیت ادامه رایزنی‌ها و تماس‌ها میان مقام‌های عالی‌رتبه جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه تاکید کرد.

امیرعبداللهیان همچنین، با ابراز تأسف از وتوی قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد در موضوع توقف حملات نظامی و جنایات رژیم اسرائیل علیه غیرنظامیان در غزه، از سوی آمریکا، این اقدام را به عنوان دادن مجوز تداوم نسل کشی ساکنان غزه ارزیابی کرد و ضرورت اقدام برای توقف فوری جنایات جنگی و ارسال کمک‌های بشردوستانه بیشتر به باریکه غزه را یادآور شد.

وزیر امور خارحه روسیه دیدار و گفت‌وگوهای اخیر رئیسی و پوتین را بسیار مهم ارزیابی کرد.

لاورف با ابراز رضایت از روند همکاری‌های دوجانبه، در زمینه تحولات جاری در سرزمین‌های اشغالی فلسطین بر لزوم ادامه تلاش‌های بین المللی به منظور دستیابی به آتش بس، افزایش ارسال کمک‌های بشردوستانه به ساکنان غزه و تشکیل کشور مستقل فلسطینی تاکید کرد./مهر

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.