×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ماموريت انجام شد، ايرج عرب مي رود

به گزارش اشراف- فرزاد روستايي، امروز خبری روی خروجی برخی سایت ها قرار گرفت ” وزیر ورزش و جوانان طی گفت وگویی اعلام کرد: مدیر عامل باشگاه پرسپولیس استعفا داده و جانشین وی ظرف روزهای آینده مشخص خواهد شد . “

با توجه به حضور ایرج عرب از تاریخ ۲۱ آذر۱۳۹۷ به عنوان سرپرست باشگاه پرسپوليس که با عکس العمل منفي دسته اي از پيشکسوتان تيم سرخپوش پايتخت هم همراه بود، وي در زمان تصدي خود ، مجموعه اي از اشتباهات را انجام داد که به نظر مي رسد استعفا او بهترين خبر نزد هواداران پرسپوليس باشد.

همواره افراد را بر اساس عملکرد آنها قضاوت کرده اند و در ادبيات فارسي ضرب المثلي داريم که آزموده را آزمودن خطاست اما به نظر مي رسد در عملکرد مديران ورزش کشور فعلا ” اشتباهات رواست.”

اگر با دقت به عملکرد مديران ورزشي نگاه کنيم، هيچ نگاه مثبتي به قانون گرايي، استفاده از نتايج بدست آمده حاصل از اشتباهات قبلي، برنامه مدون بلند مدت و استفاده از خرد جمعي وجود ندارد.

مديران اغلب غير ورزشي با اهداف مبهم وارد ورزش مي شوند، تخريب مي کنند، صدمات اساسي وارد مي کنند، روي اعصاب هواداران راه مي روند و در نهايت بدون مسئوليت در قبال زيان ها وارده ـ اغلب زيان به همراه دارند تا سود ـ مي روند تا نفر ديگري تيشه بدست بيايد و شروع به کار ـ تخريب ـ کند.

به ياد دارم در سال هاي نه چندان دور بين کشتي گيران نقلي حاکم بود که عنوان مي کردند ” قانون نانوشته اي وجود دارد که براي جذابيت کشتي، بايد جوايز ميان کشتي گيران توضيح شود ” يعني بايد همه از افتخارت سمي ببرند و اين افتخار هيچ ربطي به شايستگي ندارد.

با توجه به نقل قول بالا به نظر مي رسد، اين قانون به فوتبال هم تسري پيدا کرده است. پرسپوليس اغلب افتخارات ۴ سال گذشته را کسب کرده و براي جذابيت بيشتر فوتبال بايد ترمز اين باشگاه کشيده مي شد تا نوبت به ساير باشگاه ها مي رسيد. با توجه به عملکرد اشتباه عرب در راس مديريت باشگاه پرسپوليس به نظر مي رسد پازل مربوط به کند کردن حرکت رو به جلوي باشگاه پرسپوليس، کامل شده و زمان رفتن وی فرا رسيده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.