×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رکوردشکنی اورژانس در انجام عملیات‌های هوایی

پایگاه خبری اشراف – محسن پورعرب: یکی از بخش های مهم اورژانس، اورژانس هوایی است. عملیات های پروازی که در سال های قبل با مشکلاتی مواجه بودند اکنون با پیگیری های انجام شده در دولت سیزدهم وضعیت بهتری را پیدا کرده اند. از انتقال قلب از شیراز به تهران گرفته تا انتقال مادر باردار از مناطق کوهستانی و صعب العبور به مرکز درمانی از جمله فعالیت هایی است که انجام می شود.

اما اخیرا رئیس مرکز اورژانس تهران از آماری پرده برداشته است که تاکنون به ثبت نرسیده بود. به گفته محمداسماعیل توکلی ۲۲ پرواز در یک هفته اخیر انجام شده که رکوردی تاریخی است.

توکلی همچنین اظهارداشت: در هفته گذشته مجموعا ۲۲۴۵۲ مأموریت در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران ثبت شد که در پی این مأموریت‌ها ۴۸۲۵  نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند و ۱۷۶۲۷ مورد نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.

وی افزود: در این مدت ۵۰۵۱۸  تماس با مرکز دیسپچ اورژانس تهران برقرار شد که از این تعداد متأسفانه ۲۱۹۴  تماس‌های مزاحم با این مرکز بوده است.

توکلی اظهار کرد: از مجموع مأموریت‌های ثبت شده طی هفته گذشته، ۳۴۸۶ مورد حوادث ترافیکی و ۱۸۹۶۶ مورد حوادث غیرترافیکی بوده است.

رئیس اورژانس استان تهران ادامه داد: طی هفته گذشته، اورژانس هوایی ۲۲ سورتی پرواز داشته که از این تعداد ۳ پرواز مربوط به بال ثابت (انتقال اعضا) بود.

توکلی با اشاره به تعداد سورتی پرواز در هفته اخیر در اورژانس استان تهران گفت: در تاریخ اورژانس این تعداد پرواز در یک هفته بی نظیر است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.