×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رئیس هیات مدیره انجمن صنفی شهربازی‌داران؛ در تولید دستگاه‌های شهربازی با اروپا رقابت می‌کنیم

به گزارش اشراف، در این دوره از برگزاری این رویداد، ۸۰ شرکت داخلی آخرین دستاوردها و خدمات خود در گروه‌های کالایی سازندگان پارک‌های آبی، محصولات شهربازی، خانه‌های بازی و پارک‌های موضوعی،‌ بازی‌های سالنی، ورزش‌های تفریحی مانند دارت، پینت بال، سیستم‌های کارتی، امنیتی، طراحی، فضاسازی و … را در فضایی بالغ بر ۷هزار مترمربع در معرض دید بازدیدکنندگان و مخاطبان قرار داده اند. بازدیدکنندگانی از کشورهای عراق،‌ افغانستان و عمان در قالب هیئت‌های تجاری از این رویداد بازدید خواهند کرد. گفتنی است در خلال برگزاری این نمایشگاه از ۱۰ محصول جدید صنعت تفریحات رونمایی شد.

ارائه محصولات جدید و خدمات نوین و همچنین ایجاد زمینه برای حضور فعالان صنعت تفریحات کشور در بازارهای جهانی از اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان شده است.

رضا مردانی رئیس هیات مدیره انجمن صنفی شهربازی‌داران در حاشیه افتتاح این رویداد درباره فرآیند استانداردسازی شهربازی‌های کشور گفت: تعاملات سازنده‌ای با سازمان ملی استاندارد برای افزایش ایمنی شهربازی‌ها انجام شده است. از جمله این تعاملات آموزش مدیران، اپراتورها و مسئولان فنی شهربازی و بازدیدهای روزانه، هفتگی و ماهیانه از دستگاه‌هاست.
رئیس هیات مدیره انجمن صنفی شهربازی‌داران با اشاره به این موضوع که شهربازی سهم بزرگی در سبد تفریحی خانواده‌ها دارد، اضافه کرد: همه نیاز دارند بعد از گذراندن دوران کرونا که هم از نظر جسمی و هم از نظر روحی تاثیرات ناخوشایندی روی مردم گذاشته است در یک شهربازی شاد، به‌روز و ایمن تفریح کنند.
او با بیان این که در هفت سال گذشته هیچ حادثه منجر مرگ و میر نداشته‌ایم، ادامه داد: شهربازی‌های ایران با شهربازی‌های اروپا رقابت می‌کنند. واردات دستگاه‌های شهربازی به کشور قطع شده و حالا ما هستیم که صادرات داریم، ارز وارد کشور می‌کنیم و نیاز کشورهای حاشیه خلیج‌فارس را تامین میکنیم.
مردانی در پایان افزود: ورود جوانان به عرصه شهربازی نویدبخش روزهای خوبی برای این صنعت است.
امید تقوایی مدیر عامل شرکت امید شرق و یکی از غرفه‌داران در نمایشگاه تخصصی بین‌المللی صنعت تفریحات با ابراز رضایت از برگزاری نمایشگاه گفت: علاقمندان زیادی از غرفه‌ها بازدید کردند. امیدوارم بتوانیم پله‌های ترقی را رو طی کنیم. مجموعه صنف شهربازی‌داران هر روز به توسعه و رشد شهربازی‌ها با نگاه ایمن‌سازی فکر می‌کند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.