×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تور «صاحبان اصلی انقلاب» در مناطق محروم پایتخت اجرا می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی اشراف، محمدحسین حجازی، مدیرعامل شرکت اراضی عباس‌آباد در نشست خبری گفت: منطقه فرهنگی و گردشگری اراضی عباس‌آباد در ابعاد مختلف ظرفیت و پتانسیل بالقوه‌ای دارد و می‌تواند به عنوان یک قطب فرهنگی، هنری، گردشگری، دینی باشد. به همین خاطر باید بتوانیم با تامین زیرساخت‌ها این منطقه را به جایگاه ویژه خود برسانیم.

حجازی افزود: در برنامه چهارم توسعه بنا شده که اراضی عباس‌آباد به اکوپارک تبدیل شود و اکوپارک شهری در اراضی عباس‌آباد در بازه زمانی برنامه چهارم توسعه بر پایه گردشگری خلاق، ایجاد خواهد شد. امیدواریم که با توافقاتی که انجام شده اراضی عباس‌آباد به منطقه نمونه گردشگری تبدیل و فعالیت خود را آغاز کند.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره موسیقی در مجموعه باغ هنر منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد گفت: امسال طبق توافقی که انجام شده است برگزاری موسیقی فجر به مجموعه فرهنگی گردشگری عباس‌آباد واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت اراضی عباس‌آباد افزود: برنامه‌هایی تحت عنوان «زمستان داغ» در حوزه‌های فرهنگی و هنری از جمله موسیقی سنتی و صنایع دستی ارائه خواهد شد. همچنین برگزاری اجرای موسیقی میدانی، موسیقی سنتی، بازی‌های تعاملی و خانوادگی در رینگ آب و آتش، بازی‌های عروسکی و … از برنامه‌های پیش‌بینی شده در قالب زمستان داغ خواهد بود.

حجازی درباره برنامه‌های اراضی عباس‌آباد در دهه فجر نیز گفت: با توجه به تقارن دهه فجر با ولادت حضرت امیرالمومنین (ع) و روز پدر، برنامه‌های این دهه در قالب «خانه پدری» کلید خواهد خورد. همچنین برنامه‌ها و کلیپ‌هایی در فضای مجازی برای بانوان خارج از کشور تحت عنوان «بانو» ساخته خواهد شد. موزیک ویدئوی دیگری تحت عنوان «تا پای جان» توسط دختران نوجوان با موضوع امید و آینده و فردا و توسط بهشت مادران وابسته به منطقه فرهنگی گردشگری عباس‌آباد ساخته خواهد شد که در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود. اجرای کنسرت خیابانی اقوام، برگزاری برنامه ویژه آتش‌بازی و نورافشانی همزمان با شب ۲۲ بهمن نیز از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در دهه فجر خواهد بود.

وی به برگزاری تورهای گردشگری رایگان در ایام دهه فجر نیز اشاره و تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی این تورها در مناطق محروم پایتخت تحت عنوان «صاحبان اصلی انقلاب» اجرا خواهد شد که سازوکار اجرا و ثبت‌نام علاقه‌مندان و خانواده‌ها نیز توسط ستاد گردشگری شهرداری تهران و با مشارکت مدیران گردشگری مناطق و نواحی انجام خواهد شد.

خبرنگار: حامد فراهانی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.