×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بازیکنان استقلال: عیدمان عزا بود!

به گزارش اشراف- حمیدرضا مرادی، بر همین اساس حتی تمرین تیم‌ها نیز تعطیل بوده و همین موضوع باعث شده بعضا پرداختی قرارداد بازیکنان تیم‌های مختلف با تاخیر انجام شود.

در همین راستا یکی از تیم‌هایی که اتفاقا شرایط و حال و روز خوبی نداشته و در بی‌پولی محض به‌سر می‌برد، استقلال است که احتمالا بازیکنانش تا اینجای کار کمترین دریافتی را بین سایر تیم‌های لیگ برتری داشته و همین موضوع فریاد انتقاد آنها را به‌صورت ضمنی بلند کرده است. نکته قابل‌توجه در این بین اینکه تغییرات مدیریتی این تیم در شب عید باعث شد وعده‌های قبلی مدیران به بازیکنان و کادرفنی نیز محقق نشود تا شرایط در یکی از پرطرفدارترین تیم‌های ایران پیچیده شود. بازیکنان استقلال که روی پرداختی شب عید از سوی باشگاه حساب زیادی کرده و بعضا به طلبکاران خود قول‌هایی داده بودند وقتی از پول خبری نشد، ضمن ابراز دلخوری از این رویه در جمع دوستانه خود انتقادهایی را نسبت به عملکرد مدیران باشگاه مطرح کرده و خواستار پایان دادن به این وضعیت شدند.

نکته قابل‌توجه اینکه برخی از آنها حتی پیام تبریک سال نوی برخی دوستان را بی‌جواب گذاشته و این‌طور اعلام کردند که عید امسال با وجود مصائب خانه‌نشینی اجباری و هزینه‌های بالای زندگی، شرمنده خانواده خود شده و درواقع عیدشان بیشتر شبیه عزا بود و در این شرایط باشگاه نیز به‌دنبال کاهش ارقام قراردادها به بهانه تعطیلی مسابقات است.

سعادتمند که از دیروز در باشگاه استقلال مستقر شد در اولین اقدام در اندیشه تامین منابع مالی مناسب است تا در فرصتی مناسب از خجالت بازیکنان و کادرفنی تیم تحت اختیارش دربیاید هرچند با معضل بدهی به خارجی‌های سابق نیز دست و پنجه نرم می‌کند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.