×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نتایج جستجوهای گوگل جانبدارانه نیست

به گزارش اشراف- هدیه اردبادی: طبق گزارشات اخیر مجله ژورنال وال استریت، کارمندان ارشد شرکت گوگل برای آنچه که کاربرانش جستجو می کنند موتور جستجو در نظر گرفته اند. همچنین اعداد در جستجوی های گوگل اهمیت دارند. حدود ۱.۵ میلیارد نفر از افراد از این منبع معتبر جهت کسب اطلاعات استفاده می کنند. به نظر می رسد که گوگل در مقایسه با کتاب ها کمتر به جانبداری و قضاوت افراد گوناگون می پردازد و مطالب آن نیز خطای کمتری دارند.
طبق مطالعات داخلی شرکت گوگل، نتیجه یافته های حاصل از گوگل چیزی حدود ۰.۱ درصد تا ۰.۲۵ درصد خطا دارند. گفته می شود که مدیران گوگل و مهندسان آن عموماً در حال اصلاح الگوریتم های این شرکت هستند و در سال ۲۰۱۸ موفق به ایجاد بیش از ۳۲۰۰ تغییر در این الگوریتم شده اند.
همچنین مجله ژورنال ادعا کرده است که گوگل نقص های بسیاری نیز در موتورهای جستجوی خود دارد. با توجه به نوع اطلاعات وارده، الگوریتم گوگل نیز در مقایسه با “یاهو” و “بینگ” متفاوت است.
این مجله به نکته بسیار مهمی نیز اشاره می کند وادعا دارد که شرکت گوگل دامنه وسیعی از مخاطبان را در بر می گیرد و تعدادی از سایت ها را نیز در لیست سیاه خود قرار می دهد. براساس گزارش های منتشرشده شرکت های رسانه های اجتماعی آمریکا در این زمینه در وضعیت خوبی قرار ندارند و رهایی از چنین وضعیتی برای آنها کار آسانی نخواهد بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.