×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ثبت بیش از ۷۲۲ هزار سند درمانی در سامانه بیمانو

به گزارش اشراف،‌ از طریق مشارکت اعضاء صندوق اعتباری هنر در پیگیری غیرحضوری هزینه های درمان از طریق سامانه بیمانو، بیش از ۹۴ درصد هزینه های بیمه درمان تکمیلی اعضاء به صورت غیر حضوری دریافت شده است.
طی یک سال گذشته بیش از ۷۲۲ هزار سند درمانی در این سامانه ثبت و بارگذاری شده است. این اسناد مربوط به ۳۲۸ هزار هزینه درمان می باشد.
سامانه جامع خدمات الکترونیک درمان ( بیمانو) در سال ۹۶ با هدف تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به بیمه شدگان صندوق اعتباری هنر، نظارت بر عملکرد شرکت های بیمه و ارتقای پاسخگویی و ارائه اطلاعات شفاف به اهالی فرهنگ، هنر و رسانه طراحی شد.
از طریق این سامانه اعضاء در هر زمان و مکان می توانند مدارک هزینه های پزشکی خود را بارگذاری نمایند. همچنین امکان مشاهده وضعیت اسناد درمانی وریز هزینه های دریافتی بیمه شده اصلی و افراد تحت تکفل به تفکیک نیز در این سامانه امکانپذیر است.
سامانه بیمانو این امکان را فراهم نموده است که بیمه شده بعد از بارگذاری و اطمینان از تکمیل مدارک مورد نیاز، نسبت به ارسال اصل مدارک از طریق پست اقدام نماید. به این ترتیب از مراجعات حضوری به طور قابل ملاحظه ای کاسته شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.