×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تمرکز روی برنامه‌های سرگرم کنند و امکان دانلود رایگان کتاب

به گزارش اشراف- سمیرا خباز، مجتبی دانشور مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران در نشست خبری مجازی که از سوی شهرداری در حال برگزاری است، با اشاره به اینکه محور برنامه‌های امسال شهرداری تهران بر محور خانواده بوده و تاکید آن بر در خانه ماندن خانواده‌ها است، گفت: اداره کل شهروندی هم قبل از این فعالیت‌های خود را با کمک اداره کل سلامت در این خصوص شروع کرده و اداره کل سلامت هم آموزش‌های مخصوص کرونا در سطح شهر و فضای مجازی انجام می‌دهد.

وی افزود: ما برنامه‌های مناسبتی نوروز کمپین‌هایی را شروع کرده ایم که اولین برنامه آن مربوط به آئین چهارشنبه سوری است.

مدیرکل آموزش‌های شهروندی با اشاره به اینکه کمپین بعدی این اداره مربوط به پنجشنبه آخر سال است، از مردم خواست: با توجه به شرایط ویژه در خانه بمانند و زنجیره انتقال ویروس را قطع کنند و به این ترتیب از خانواده شأن مراقبت کنند.

وی ادامه داد: در این کمپین‌ها از ظرفیت هنرمندان خانه سینما کمک گرفتیم.

دانشور با اعلام این خبر که در نوروز هم با شبکه پویا برنامه مشارکتی را داریم و سعی می‌کنیم بچه‌ها را سرگرم کنیم، گفت: با برگزاری مسابقات تعاملی در سنین مختلف و با پدر و مادرها در قالب پیام‌ها و کلیپ‌ها در خانه ماندن و رعایت مسائل بهداشتی را ترغیب کنیم.

وی ابراز داشت: در دو هفته گذشته اهدای کتابهای صوتی با کمک دو اپلیکیشن آغاز شده و با اجرای این برنامه بیش از ۸ هزار کتاب امکان دانلود داشت که با درج کد شهرداری تهران رایگان دریافت می‌شد. این امکان در نوروز هم ادامه خواهد یافت.

دانشور بیان داشت: از مجموعه برنامه‌های متنوعی که در حوزه‌های مختلف در رادیو و تلویزیون پخش می‌شود، بخشی به حوزه آموزش شهروندی اختصاص می‌یابد و بخشی ویژه ایام نوروزی خواهد بود و از طریق صفحات مجازی هم مسابقات تعاملی خواهیم داشت که از جمله آنها می‌توان به تهیه کارت پستال استفاده از مواد دور ریختنی برای تولید کاردستی اشاره کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.