×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
افزایش آلودگی هوا/ تهران تا سه‌شنبه باران ندارد

به گزارش اشراف،  مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور گفت: براساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، امروز درغالب مناطق کشور جوی پایدار حاکم خواهد بود که پیامد آن افزایش غلظت آلاینده های جوی در برخی شهرهای صنعتی و پرجمعیت است.

احد وظیفه افزود: این شرایط تا اواخر دوشنبه در مناطق مرکزی بویژه تهران، البرز، اصفهان و اراک و تا سه شنبه بعدازظهر برای مشهد پیش بینی می شود.

وی تاکید کرد: از روز دوشنبه سامانه بارشی از شمال غرب و غرب، کشور را تحت تاثیر قرار خواهد داد که سبب ابرناکی، بارش باران، وزش باد، کاهش دما و در ارتفاعات بارش برف می شود.

وظیفه ادامه داد: سه شنبه گستره بارش علاوه بر غرب و شمال غرب، دامنه های شمالی و جنوبی البرز، دامنه های جنوبی زاگرس و جنوب غرب کشور را در برخواهد گرفت و چهارشنبه این سامانه در شرق سواحل خزر و شمال شرق کشور فعالیت خواهد داشت. همچنین در روز دوشنبه در مناطقی از جنوب غرب کشور باد و گردوخاک نیز دوراز انتظار نیست.

هوای تهران امروز صاف و غبارآلود پیش‌بینی شده و بیشترین و کمترین دمای هوای پایتخت ۱۵ و ۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی شده است. هوای پایتخت روز سه‌شنبه بارش‌های پراکنده‌ای را شاهد خواهد بود.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.