×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اصلاح آئین‌نامه سال ۸۴

به گزارش اشراف- حسن نعمتی، زهرا عابدینی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آئین‌نامه جدید سازمان‌های مردم‌نهاد اظهار کرد: آئین‌نامه سال ۸۴ تا تاریخ ۹۵/۶/۶ در حال اجرا بود اما از این تاریخ به بعد، دولت با رویکرد توسعه مشارکت سازمان‌های مردم‌نهاد، این آئین‌نامه را اصلاح و تحت عنوان «آئین‌نامه تشکل‌های مردم‌نهاد» ابلاغ کرد.

وی افزود: وزارت کشور بر اساس این آئین‌نامه، دستورالعمل اجرایی را با همکاری وزارت کار، وزارت ورزش و سازمان حفاظت از محیط‌زیست بررسی کرد و به یک دستورالعمل رسید که این دستورالعمل در شهریور ۹۸ ابلاغ شد.

معاون مشارکت‌های اجتماعی سازمان امور اجتماعی کشور تصریح کرد: بر اساس آئین‌نامه جدید، ترکیب هیئت نظارت در سطح کشور، منتفی و شوراهای حمایت و توسعه از تشکل‌های مردم‌نهاد در سطح کشور جایگزین شدند.

به گفته عابدینی، در این شورا، رئیس، معاون اجتماعی وزیر کشور است و نمایندگانی از وزارتخانه‌های کار، ورزش، دادگستری، محیط‌زیست، میراث فرهنگی، امور زنان و خانواده و معاونت حقوقی رئیس‌جمهور حضور دارند.

وی اظهار داشت: همچنین چهار نماینده منتخب از تشکل‌های ملی و دو نماینده منتخب از تشکل‌های استانی و کشوری، در این شورا حضور دارند.

معاون مشارکت‌های اجتماعی سازمان امور اجتماعی کشور در پایان گفت: آقایان الموتی، چراغی، آقاخانی و خانم شاهسوند، تشکل‌های ملی هستند که به شورای توسعه و حمایت راه پیدا کردند. مهر

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.