×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آموزش تکنیک ها و روش های برند سازی در کسب و‌ کار برای جوانان/از ایده ها چگونه درآمدزایی کنیم

به گزارش اشراف،‌ امیر طه نوروزی، کارآفرین مهندسی و مسئول برگزاری دومین همایش “برندسازی مهندسی” درباره محتوای این گردهمایی توضیح داد و اظهار داشت: این همایش یک روزه صبح روز جمعه در مرکز همایش‌های دانشکده معماری واقع در چهارراه ولیعصر با حضور اساتید به نام و ۴۰۰ نفر از مخاطبان هدف برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این همایش را آموزش تکنیک ها و روش های
برند سازی در کسب و‌ کار با تاکید بر کسب و کار مهندسی عنوان کرد و افزود: در این همایش ۲ گروه مخاطبان اصلی ما هستند؛ نخست کسانی که میخواهند وارد بازار کار شوند و گروه دوم کسانی که میخواهند به کسب و کار خود رونق دهند که قرار است به آن ها آموزش دهیم که چگونه با توجه به مدرک تحصیلی شان به درآمد برسند.

این کارآفرین مهندسی با تاکید بر اینکه مدرک تحصیلی به تنهایی دارای ارزش نیست، گفت: توجه به مباني مهمي همچون کارآفرینی، اقتصاد پروژه ها و مهارت های ارتباطی و بهرمندي از آنهاست كه به مدرک تحصيلي أفراد ارزش می بخشد.

وی همچنین از آموزش تکنیک های عملی و ذهنی با هدف تبدیل مهارت به درآمد در این همایش یک روزه خبر داد و افزود:
به طور مثال بمنظور بهتر ديده شدن، نحوه تبلیغات در شبکه های اجتماعی آموزش داده خواهد شد؛ در هر کسب و کاری از سوپر مارکت تا کارهای مهندسی، این امکان وجود دارد تا با به کارگیری تکنیک های جدید، درآمدزایی خوبی ايجاد شود.

نوروزی ادامه داد: شاهد هستیم که فارغ التحصیلان، سال ها به دنبال کار و یا در شغلی غیر مرتبط با تحصيلاتشان و البته با درآمد پایین، مشغول به کار هستند، ما به آن ها خواهیم گفت، تکنیک هایی وجود دارد که می توانند با استفاده از آنها، ایده های جدید خود را به پول تبدیل کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.