×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آلبوم «وَراغ» به آهنگسازی و تنظیم نوید جمالی‌پور

به گزارش اشراف- سمیرا اسکندری: «وَراغ» عنوان یکی از تازه‌ترین آثار موسیقایی منتشر شده در بازار موسیقی است که به آهنگسازی و تنظیم نوید جمالی پور نوازنده کمانچه در دسترس شنوندگان قرار گرفت.

«عمارت دل» و «هر دم از روی تو» با همراهی زکریا یوسفی، «ندای عشق» با همراهی کامران منتظری، «اندوه رنگ» با همراهی کامران منتظری و امیرعباس برفی، «سپیده دم» با تک نوازی نوید جمالی پور، «گلبانگ» با تک نوازی نوید جمالی پور، «سبا» با همراهی همایون نصیری و امیرعباس برفی، «غمزه» با همراهی امیرعباس برفی، «طره ماه» با همراهی کامران منتظری، «از نور تا نوا» با همراهی همایون نصیری از جمله آثاری هستند که در این آلبوم منتشر شده است

نوید جمالی پور نوازنده کمانچه و آهنگساز متولد سال ۱۳۷۷ تهران و تحصیل کرده مقطع کارشناسی علوم کامپیوتر دانشگاه گیلان است. او از سن پنج سالگی با سازهای سنتور، فلوت ریکوردز، بلز و طبلک آشنا شد. وی بعدها فراگیری نوازندگی کمانچه را ابتدا نزد مهدی باقری آغاز و از آن پس تاکنون نزد اردشیر کامکار به یادگیری نوازندگی پرداخت. این هنرمند پس از اتمام دوره آموزش تمام ردیف‌های موسیقی ایرانی و تکنیک‌های پیشرفته این ساز در سن ۲۰ سالگی موفق به اخذ مجوز تدریس از آموزشگاه کامکارها شد و در این راستا به تکمیل دوره‌های آموزشی خود نزد هوشنگ کامکار پرداخت. او در زمینه نوازندگی ویولن کلاسیک نیز از ارسلان کامکار بهره برده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.