×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مهلت ارسال آثار هنرمندان به جشنواره «موسیقی عارف» تمدید شد

به گزارش اشراف- مریم مرادی،  امیر ملاحسنی قائم مقام جایزه ملی موسیقی عارف ضمن اعلام تمدید مهلت فراخوان این رویداد موسیقایی گفت: جشنواره ملی عارف با هدف حمایت از تصنیف و موسیقی‌های سنتی ایرانی فعالیت خود را از ماه‌ها پیش آغاز کرده است که پیش از این در فراخوان اعلام شده مهلت ارسال اثر به جشنواره تا ۱ اسفند ماه اعلام شده بود. اما با هماهنگی‌های به عمل آمده با هنرمندان و به دلیل استقبال جامعه هنری دبیرخانه جشنواره مهلت ارسال آثار را به مدت ۳ روز تمدید و هنرمندان می‌توانند تا تاریخ ۴ اسفندماه زمان برای ارسال آثار خود اقدام کنند.

قائم مقام جشنواره جایزه ملی عارف توضیح داد: حمایت از هنرمندان فعال در حوزه موسیقی‌های سنتی، ایجاد روحیه و نشاط در جامعه هنری ایران، ارتقاء سطح سواد موسیقیایی در جامعه و توجه دوباره به تصنیف و موسیقی‌های ایرانی از اهدافی است که برای برگزاری این جشنواره بیان شده است.

ملاحسنی گفت: تا کنون هنرمندان زیادی از سراسر کشور برای شرکت در این رویداد بزرگ فرهنگی اقدام کرده‌اند که نشان از علاقمندی و اثرگذاری جایزه ملی عارف در حوزه موسیقی در کشور دارد و قطعاً با مشارکت هرچه بیشتر هنرمندان این اثربخشی افزایش خواهد یافت.

وی در پایان بیان کرد: موسیقی سنتی و اصیل ایرانی باید دوباره در ذائقه موسیقیایی مردم روایت شود و از این رو امیدواریم جایزه ملی عارف بتواند در این اتفاق سهم داشته باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.