×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برنامه ریزی در جهت تقویت مدارس شاهد و مسائل تربیتی آنها

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی اشراف، زهرا پناهی روا، مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش در مراسم بزرگداشت شهدای وزارت آموزش و پرورش در ساختمان مرکزی این وزارتخانه با بیان اینکه باید در ترویج فرهنگ شهادت و ایثار به نسل امروز پیش قدم باشیم، اظهار کرد: این نسل، نسلی است که مقام معظم رهبری درباره آنها در گام دوم انقلاب اسلامی تاکید دارند.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش افزود: باید به عنوان سردمداران نظام تعلیم و تربیت در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای دانش آموزان کوشش کنیم.

پناهی روا گفت: بازشناسی و انتقال این فرهنگ در گام دوم انقلاب مورد تاکید قرار گرفته است و اصلی ترین راهبرد ماست. در تلاش هستیم بتوانیم در این زمینه به توفیقاتی دست یابیم و طلیعه دار این پرچم باشیم، پرچمی که همواره در دستان ایثارگران بوده و امیدوارم بتوانیم این پرچم را بالا نگه داریم و تک تک ما در جهاد تبیین پیش قدم باشیم و نسل امروز را به سرمنزل مقصود که حیات طیبه است برسانیم.

وی در پایان افزود: در تلاشیم برنامه‌ریزی منسجمی برای تقویت مدارس شاهد و مسائل تربیتی این مدارس داشته باشیم. همانطور که وزیر آموزش و پرورش تاکید کرده اگر تحولی در آموزش و پرورش بخواهد صورت بگیرد باید از مدارس شاهد رقم بزنیم. در ماه‌های اخیر زمینه‌هایی برای تقویت مدارس شاهد فراهم شده است.

 

خبرنگار: مریم صلحی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.