×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کاوه: کشتی گیران در رقابت های سخت برای مسابقات بزرگ آماده می شوند
فرزاد روستایی


به گزارش اشراف ـ فرزاد روستایی ، محسن کاوه در خصوص رقابت‌های کشتی قهرمانی کشور اظهار داشت: سطح مسابقات خوب بود و کشتی گیران در شرایط خوبی با هم رقابت کردند، چیزی که در این رقابت ها بسیار مشهود بود حضور تمام سرمایه های کشتی کشور در این مسابقات بود.

 

وی افزود: کشتی‌های بسیار خوبی را شاهد بودیم. یکسری از کشتی گیران خوب بودند به یک سری از کشتی گیران در حد انتظار ظاهر نشدند و در این مسابقات افت داشتند. این خاصیت مسابقات رودر رو است مسابقات نشان داد که کدام کشتی گیر خوب تمرین کرده است و کدام کشتی گیر تمرینات خوبی نداشته است.

مدیر فنی تیم‎های ملی کشتی آزاد در خصوص کشتی سنگین وزن ها عنوان کرد: امیررضا معصومی یک رقیب بسیار خوب به نام امیرحسین زارع دارد. رقابت های تنگاتنگ کشتی گیر را از حاشیه امن خارج می کند و این باعث می شود که نفر اول تیم ملی هم بیاید خوب تمرین کند. شما اگر مسابقات سنگین وزن را نگاه کنید دو یا سه کشتی گیر بودند که سال گذشته نفرات دوم و سوم جوانان بودن اما امسال آمدند و در بزرگسالان روی سکو رفتند.

 

کاوه در خصوص غیبت سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در رقابت های قهرمانی کشور گفت: پژمان درستکار به عنوان سرمربی تیم ملی در روزهای مسابقات دچار یک مشکل شده بود که با هماهنگی قبلی نتوانست در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت کند. درست است او باید به عنوان سرمربی تیم ملی در این مسابقات حضور می داشت، اما حضور نداشتن او هم مشکلی ایجاد نکرده همه چیز به خوبی برگزار شد. تنها دلیل حضور نداشتن درستکار در تمرینات تیم ملی مشکلاتی بود که برای او به وجود آمد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.