×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
چرا جمعه سیاه یک شکست بزرگ در بریتانیا محسوب می شود؟

به گزار ش اشراف – هدیه اردبادی: به گزارش مرکز تحقیقات خرده فروشان در بریتانیا پیش بینی شده است که در کل سال، میزان فروش چیزی کمتر از ۱ درصد رشد داشته است. این در حالی است که جمعه سیاه منجر به افزایش رشد فروش فروشندگان در ۲۹ نوامبر شده است. این رویداد از سال ۲۰۱۰ از آمریکا به بریتانیا منتقل شد و جهت حذف وجهه تجاری در رقابت با رقبای دیگر و افزایش بازدهی فروش رونق یافت.
اما این رویداد در این سال چگونه مشتریان را جذب خود ساخته است؟ این رویداد به یک روز خاص گفته می شود که در آن مشتریان برای خرید در ایام پیش روی کریسمس ترغیب می شوند.
اما سال گذشته این روز در بریتانیا کمترین شلوغی را به خود اختصاص داد و این هم به دلیل این بود که تنها یک روز به آن اختصاص داده شده بود. مسلما تخصیص یک هفته کامل به جای ۱ روز به این رخداد موجب استقبال بی نظیر خریداران و فرصت های بیشتری شده است و این تلقی در میان آن ها ایجاد شده که این فروش بهترین فروش سال می باشد.
طبق گزارش ها و تحقیقات سالیانه، ۵۷ درصد مشتریان بیشتر ترجیح می دهند تا از اینترنت برای مقایسه قیمت ها و اجناس استفاده کنند و ۲۹ درصد مشتریان هم تصور می کنند که رخداد جمعه سیاه اصلا جالب نیست و برای آن هم دلیل دارند.
به عنوان مثال، به گفته آن ها در سایت آمازون پیشنهادات کمتر و محدودتری از برندهای معروف در آنجا وجود دارد. همچنین گزارش شده که ۴۸ درصد افراد، دیگر علاقه ای به خرید در این روز ندارند. با این حال، رویداد جمعه سیاه نه به عنوان یک فرآیند خرید و فروش، بلکه جهت حفظ مشتریان علاقه مند خود همچنان برگزار می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.