×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
«پسر نخل‌های پری‌برگ» به دنبال هویت گمشده

به گزارش اشراف؛ زینب زارع، کتاب روایتی است از زندگی پر کشمکش و درگیری مجید مصطفایی. مصطفایی زمانی که نوزادی یک روزه بوده، زیر موشک باران دزفول تمام خانواده‌اش را از دست می‌دهد اما او که در گهواره بوده به خاطر افتادن گهواره روی بدنش، از این حمله موشکی جان سالم به درد می‌برد و به خانواده‌ای اصفهانی تحویل داده می‌شود.

کتاب یک خط سیر جست‌وجو برای هویت‌یابی را دنبال می‌کند. راوی روزهای سختی را گذرانده، بارها به کنج ناامیدی رانده شده، به هم ریخته، به بن‌بست رسیده ولی با یک بهانه و تلنگر تازه شمع امید در دلش روشن شده است و از جایی که احتمال موفقیت کم بوده، دوباره شروع کرده است.

حسین قربان زاده در «پسر نخل‌های پری‌برگ» سعی کرده است اثری خلق کند با محوریت تلاش برای کامیابی با نیم نگاهی به انفجارهای مهیب بمب و موشک. نویسنده در بخشی از صحبت‌هایش درباره کتاب می‌گوید: «جنگ سال‌هاست تمام شده اما اگر خوب گوش بدهیم صدای انفجارهای پس از آن هنوز بلند است. بوی باروت هنوز به مشام می‌رسد تا نشان ‌دهد هیچ جنگی در هیچ نقطه جهان تمام نمی‌شود. دست‌کم برای چند نسل. جنگ هنوز ادامه دارد هرچند گلوله‌ای شلیک نشود و سربازی پشت خاکریزی نباشد.»

«پسر نخل‌های پری‌برگ» با شمارگان ۱۲۵۰ نسخه و با قیمت ۱۴۰ هزار تومان در بازار کتاب موجود است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.