×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پرسپولیس بچه سر راهی فوتبال ایران
فرزاد روستایی

به گزارش اشراف ـ فرزاد روستايي،امروز ۲۱ مهر ۱۴۰۰ است و ۳ روز بعد یعنی ۲۴ مهر تیم پرسپولیس باید در چارچوب رقابت های نیمه نهایی فوتبال غرب آسیا به مصاف الهلال نماینده فوتبال عربستان برود اما نماینده ایران پس از یک روز علافی بی دلیل و اعصاب خردکن در فرودگاه بدون تمرین از سفر بازماند تا در زمانی نامعلوم به سرزمین حجاز پرواز کند و سپس ۲۴ ساعت در قرنطینه باشد و به فاصله چند ساعت وارد زمین مسابقه شود!!!! اگر تیم پرسپولیس در این مسابقه شکست بخورد، در اولین پس لرزه باید شاهد رقص پرچم عربستان در ورزشگاه های ایران باشد!

 

هنوز مسابقه انجام نشده و قصد بهانه گیری برای شکست احتمالی نداریم اما قصد داریم با هم نگاهی به مشکلات پیش روی تیم پرسپولیس تا پیش از انجام دیدار با الهلال بیاندازیم:

 

۱ ـ مدیران کارنابلد و خسارت های فراوان

 

پرسپولیس همچون تعدادی از باشگاه دولتی به دست مدیران منصوب وزارت ورزش سپرده می شوند، می آیند مدتی عکس یادگاری می گیرند، کار را خراب می کنند و بدون پاسخگو بودن، کوهی از مشکلات و بدهی را به عنوان میراث بر جا می گذارند و می روند.

 

۲ ـ در فاصله بسیار کمی تا انجام این مسابقه مهم سمیعی مدیر عامل پرسپولیس به ناگاه استعفا می دهد و تیم را در شوک فرو می برد.

 

۳ ـ پرسپولیس به عنوان قهرمان ایران پس از اتمام لیگ از شرایط مسابقه به دور است و سازمان لیگ با درخواست پرسپولیس برای برگزاری بازی سوپرجام و کسب آمادگی نسبی مخالفت می کند. مگر در تمام دنیا مسابقات سوپر جام قبل از شروع رقابت های لیگ برگزار نمی شود ؟! فایده برگزاری سوپرجام در بین مسابقات لیگ چیست؟

 

۴ ـ صدا و سیما که خود را یار و یاور باشگاه ها در رقابت های ملی می داند، در فاصله کمی از این مسابقه با دعوت از رسول پناه مدیرعامل اسبق پرسپولیس به شکل عجیبی ، برنامه ای را روی آنتن می برد که نتیجه آن فقط بر هم زدن آرامش و تمرکز تیم پرسپولیس است!

 

۵ ـ به علت تحریم ها پرسپولیس حدود ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار پول بلوکه شده نزد کنفدارسیون فوتبال آسیا دارد و قادر نیست ضرر و زیان به بار آمده توسط مدیران دولتی منصوب شده توسط وزارت ورزش را در پرونده هایی نظیر کالدرون، پرداخت کند. هیچ کس هم پیگیری این مساله نیست!

 

۶ ـ با توجه به پرونده های موجود در فیفا و آی اف سی و آرای صادره، پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس بسته شده و این تیم قادر نبود از بازیکنان خارجی به منظور تقویت تیم استفاده کند.

 

۷ ـ چنانچه تیم پرسپولیس از سد الهلال گذر کند، باید به مصاف برنده تیم های الوحده و النصر بود و این مطلب به این معناست که سرخپوشان پایتخت باید فصل جدید رقابت های لیگ برتر را با بازی عقب افتاده شروع کنند.

 

اگر پرسپولیس موفق به رسیدن به فینال آسیا شود برای عکس یادگاری و شادی شریک بسیار دارد و چنانچه شکست بخورد هیچ کس حاضر نیست خود را در این شکست شریک پرسپولیس بداند، انصاف کجاست؟

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.