×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
همایش «رویکرد سازه در قرن جدید» برگزیدگان خود را شناخت

به گزارش اشراف- ناهید فردنور،همایش بزرگ «رویکرد سازه در قرن جدید» به همت شرکت پارنوسافت با چندین سال سابقه در حوزه تولید نرم افزارهای عمرانی ۶ مرداد ماه با معرفی ۳ تیم برگزیده به کار خود پایان داد.

در این همایش به ۱۰ گروه برگزیده ۵ دقیقه زمان داده شد تا بتوانند به ارائه مطالب و نرم افزارشان بپردازند و در نهایت با داوری پروفسور مجتبی ازهری، دکتر نادر فنائی، مهندس امیر طه نوروزی دو تیم برگزیده انتخاب و یک تیم نیز از نگاه حضار شرکت کننده در همایش و ده ها هزار دنبال کنندگان این همایش از طریق بستر مجازی انتخاب شد.

گفتنی است، تیم اول از نگاه داوران تیم اوژن(سید علی شفیع زاده و امیر محمد حمیدی) و تیم دوم نیز تیم دانشگاه فردوسی مشهد(معین جلیلیان و مصطفی روشن) انتخاب شدند، همچنین تیم مهندس ۲۱ با (پیمان حسینی و دیاکو شاکری) از نگاه مخاطبان برگزیده شد. در این همایش از طرف شرکت پارنوسافت به تیم اول ۱۰ میلیون تومان و تیم دوم و تیم منتخب مخاطبین هر کدام ۵ و نیم میلیون تومان جایزه به همراه تندیس و لوح سپاس تعلق گرفت.

پیش از برگزاری این همایش،مسابقه نرم افزار عمرانی برای اولین بار در کشور برگزار شد که در آن حدود ۲۵ نرم افزار انتخاب و از میان آنها نیز در نهایت ۱۰ نرم افزار و تیم به همایش راه یافتند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.