به گزارش اشراف، دومین همایش “برندسازی مهندسی” صبح روز جمعه در مرکز همایشهای دانشکده معماری دانشگاه آزاد اسلامی در تهران و با حضور ۴۰۰ نفر از مخاطبان هدف برگزار شد.
این همایش یک روزه که با هدف آموزش تکنیک ها و روش های برند سازی در کسب و کار و با تاکید بر کسب و کارِ مهندسی برگزار شد، ۲ گروه مخاطبان اصلی داشت؛ نخست کسانی که قصد ورود به بازار کار و گروه دوم، افرادی که قصد رونق بخشیدن به کسب و کار خود را دارند.
در این گردهمایی علاوه بر مهارت هایِ مکملِ مدرک تحصیلی برای رسیدن به درآمد، تکنیک هایی نظیر رزومه نویسی، مصاحبه استخدامی، زبان بدن و قواعد کارآفرینی و … نیز به شرکت کنندگان آموزش داده شد.
https://eshraf.ir/?p=3318