×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
هر نخ سیگار دو دقیقه عمر را افزایش می‌دهد!

به گزارش اشراف- لیلا باقری: همه سیگاری‌ها از کشیدن سیگار لذت می‌برند که اگر لذت نمی‌بردند این‌کار را نمی‌کردند. خواص و عوامشان هم چندتایی عکس دونفره با سیگار دارند؛ خودشان و سیگارشان. برایش شعر هم گفتند. جملات قصار هم. تازگی‌ها دوستی معادله‌ای را مطرح کرد «گفته‌اند هر نخ سیگار سه دقیقه از عمر انسان می‌کاهد. از طرف دیگر این را هم گفته‌اند که هرکاری را با لذت انجام دهی پنج دقیقه به عمرت اضافه می‌شود. پس هر نخ سیگاری که می‌کشم دو دقیقه به عمرم اضافه می‌کند.»

همه اینها قبول. اصلا به نظر من هم در مضرات سیگار گفتن بدون فایده است و آدم نباید کار بیهوده انجام دهد و مرتب بگوید نکشید، نکشید. خیر! بکشید اما خدا خیرتان دهد این مایه عمر را، این اسباب لذت وافر را، این عضو عزیز عکس‌های دونفره را بعد از کشیدن، وقتی به فیلتر رسید پرت نکنید روی زمین. از بالای پل عابر پیاده، از روی بالکن، از داخل ماشینی که به سرعت حرکت می‌کند به بیرون پرتاب نکنید. شاید عابری بی‌خبر دارد از زیر پل یا بالکن رد می‌شود و چندان هم علاقمند نیست فیلتر سیگار شما بیفتد رویش یا برود توی یقه لباسش. یا وقتی توی ماشین غرق در افکارش شده فیلتری قیژکنان از شیشه ماشین جلویی پرتاب شود بیرون و بیاید داخل ماشین و بخورد به صورتش. خب حق دارد دوست نداشته باشد، حق ندارد؟ لطفا اگر حق ندارد که از برخورد فیلتر سیگار شما به سر و صورتش ناراحت شود، شما بزرگواری کنید و این حق را به او بدهید!

جدای این مطلب، تجریه هر فیلتر سیگار دوازده سال زمان می‌‌برد و از قضا عوام و خواص سیگاری‌ها اغلب حتی به انداختن آن داخل سطل زباله فکر هم نمی‌کنند و همه‌جا را مزین می‌کنند به فیلترهای سیگار.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.