×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
هدف فقط برگزاری است، کیفیت مهم نیست
فرزاد روستایی

به گزارش اشراف ـ فرزاد روستايي، پرسپولیس دیروز در حالی مسابقه معوقه ازهفته پنجم را برگزار کرد که ریزش باران هر لحظه امکان لغو مسابقه را می داد.

قبل از شروع مسابقه، تصاویری که از ورزشگاه وطنی می رسید حاکی از به کارگیری ابتکار” جارو ، تی و بالش ابری ” برای جمع آوری آب باران از روی چمن مصنوعی داشت! که آخرین تکنولوژی در ایران به حساب می آید و قبلا بارها از آن استفاده شده و کارایی آن ثابت شده است!

در این فرصت لازم می دانم چند نکته را متذکر شوم. اولین مطلب مربوط به عدم استفاده از کاور برای چمن مصنوعی است که نشان از بی تدبیری مسئولان ورزشگاه دارد، آن هم در سطح لیگ برتر فوتبال که باید همه چیز آن حرفه باشد.

دوم این که جمع آوری آب باران با روش ذکر شده باعث کوتاه شدن طول عمر و پایین آمدن کیفیت چمن مصنوعی می شود که به نوعی تلف کردن سرمایه مردم است.

سوم، در چنین شرایطی کنترل و حرکت توپ درست انجام نشده و باعث پایین آمدن کیفیت مسابقه می شود.

چهارم، در این شرایط نامطلوب امکان آسیب دیدگی بازیکنان بر اثر برخوردهای شدید ناخواسته بسیار افزایش یافته و با روح ورزش که سلامتی ورزشکار را در اولویت قرار می دهد منافات دارد.

در این بین نباید نقش کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال را در این نمایش سوال برانگیز فراموش کرد. به نظر می رسد هدف کمیته، ظاهرا فقط برگزاری مسابقات است و کیفیت اصلا جایی برای تامل ندارد! و امروز با افتخار می گویند ” مسابقه انجام شد ” بقیه مسائل اهمیت ندارد.

جا دارد حال که ورزش فوتبال عنوان حرفه ای را یدک می کشد، مسئولان برگزاری مسابقات هم رفتاری حرفه ای داشته باشند تا حرفه ای بودن و حرفه ای عمل کردن خود را زیر سوال نبرند.

 

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.