×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
محمدی: کشتی ما نیاز به مربی روس نداشت
فرزاد روستایی

به گزارش اشراف  ـ فرزاد روستایی، سید مراد محمدی، در خصوص حضور مربی روس در تیم ملی کشتی آزاد ایران عنوان داشت: به نظرم مربی بدنساز خارجی بیشتر به کشتی ما کمک می‌کرد چرا که کشتی گیران هرچیزی که قرار بوده یاد بگیرند را یاد گرفته اند. به نظرم سرمربی تیم ملی نتوانسته نتیجه لازم را از کار با مربیان داخلی بگیرد به همین دلیل به سراغ مربی خارجی رفته که در کشتی ما کمتر اتفاق افتاده است.

 

وی افزود: به نظرم مربی بدنساز خارجی می آوردیم کمک بیشتر به ما می‌کرد چرا که در رده بزرگسالان نمی شود تغییراتی را ایجاد کرد و کشتی گیران تاکتیک خود را حفظ کردند و هرچیزی که قرار بوده یاد بگیرند یاد گرفتند. فراموش نکنیم امروز کشتی گیران امریکایی با  توجه به آمادگی خود موفق شده اند برتی خود را به حریفان ثابت کنند .

 

محمدی در خصوص اینکه برخی مدعی هستند، مربیان داخلی خیلی بهتر از حاجی اف هستند اما از آن ها استفاده نشده است، گفت: ما خیلی از مربیان داخلی داریم که توانایی آنها بیشتر از حاجی اف است و می‌توانستند در تیم ملی حضور داشته باشند، اما سرمربی اختیار دارد کاری را که باعث می‌شود نتیجه بهتری بگیرد و کمک او باشد برای آماده سازی تیم انجام دهد. شاید درستکار نمی‌تواند با مربیان ایرانی کار کند و کار کردن با حاجی اف برایش راحت‌تر است. قطعا جمع بندی دبیر و درستکار این بوده است که راحت تر می‌توانند با حاجی اف کار کنند و فدراسیون هم آن را قبول کرده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.