×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
عراق: موضوع فلسطین همچنان مسئله محوری ما است

به گزارش اشراف- احسان فرجی: وزارت امور خارجه عراق روز شنبه یورش نظامیان صهیونیست به شهر و اردوگاه جنین در کرانه باختری را محکوم کرد.

بر اساس این گزارش، احمد الصحاف سخنگوی وزارت امور خارجه عراق در بیانیه ای گفت که بغداد یورش اشغالگران صهیونیست به شهر و اردوگاه جنین در فلسطین را که به شهادت و زخمی شدن شماری از شهروندان فلسطینی منجر گردید، محکوم می کند.

وی همچنین بر همبستگی دولت و ملت عراق با ساکنان قدس شریف تاکید کرد و توقف یورش های خصمانه به آنها را خواستار شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه عراق در عین حال بر موضع ثابت و اصولی این کشور در قبال موضوع فلسطین به عنوان یک موضوع محوری تاکید کرد.

لازم به ذکر است که نظامیان صهیونیست بامداد پنج‌شنبه با یورش به اردوگاه جنین و دیگر مناطق باختری دست‌کم ۱۰ فلسطینی، از جمله یک زن مسن را به شهادت رساندند و ده‌ها نفر نیز زخمی شدند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) ضمن تبریک عملیات قهرمانانه شهید خیری عقلم در قدس اشغالی تاکید کرد که این عملیات در واکنش به جنایت صهیونیست ها در جنین روی داد. این جنبش همچنین این عملیات را دلیلی بر زنده بودن مقاومت و آمادگی و قدرت مبارزان برای پاسخ به رژیم صهیونیستی در قلب این رژیم برشمرد تا به این ترتیب بهای حماقت های خود را بپردازد.

طارق عزالدین سخنگوی جنبش جهاد اسلامی هم با تبریک عملیات مقاومتی در قدس اشغالی گفت: جنبش جهاد اسلامی عملیات شهادت طلبانه در قدس را که در زمان و مکان مناسب و در واکنش به جنایت جنین صورت گرفت، تبریک می گوید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.