×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سعید عاکف: شهدای هنرمند همچنان مظلوم هستند

به گزارش اشراف-محمد سلطانی، سعید عاکف نویسنده کتاب خاک های نرم کوشک در خصوص برگزاری مراسم پاسداشت شهدای هنرمند گفت: به نظرم هرکاری در عرصه بزرگداشت شهدا شود کم است و ملت ما بیش ازاین ها به شهدا مدیون است و باید باکیفیت و به بهترین نحو این گونه مراسم‌ها برگزار شود. این مراسم بسیار کارنیکو و شایسته ای است که امیدوارم در شان نام و یاد شهدای هنرمند برگزار شود.

عاکف افزود: امروز هزینه های بسیاری در امورفرهنگی و هنری می شود و اگر این هزینه ها صرف اموری نظیر ترویج سیره و راه شهدا بشود و مکتوب و ماندگار شود بسیار موثر و اثر بخش خواهد بود.

وی در ادامه افزود:مادرعرصه هنر شهدایی نظیر سیدشهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی راداریم که هنوز پس از سالها راه و منش وی چاره ساز و راهگشا است. چهره هایی نظیر شهید سعید جانبزرگی، شهید رهبر، شهید حمیدرضانظام و بسیاری از شهدای این عرصه راداریم که  هنوز جای پرداخت بسیاری دارند.

مراسم پاسداشت شهدای هنرمند باعنوان شاهدان شیدایی به همت سازمان بسیج هنرمندان کشور بیست و هفتم ابان ماه در تالار اندیشه حوزه هنری باحضور جمعی از خانواده های معظم شهدا و مسئولان لشکری و کشوری و جامعه فرهنگ و هنر کشور برگزار خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.