×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
زاکانی:مشکل اشتغال در کرمانشاه جدی است/همتی:جذب توریست محور توسعه

به گزارش اشراف به نقل از مهر، با نزدیک شدن به روز جمعه ۲۸ خردادماه فضای استان‌های مختلف کشور هرروز انتخاباتی‌تر می‌شود، پخش برنامه‌های تبلیغاتی و انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری از روز ۱۹ خردادماه در شبکه‌های استانی آغاز شده است.

بعدازظهر امروز نیز در ششمین روز مردم در استان‌های مختلف برنامه‌های نامزدها را از شبکه‌های استانی شنیدند و دیدند.

تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری در شبکه‌های استانی دوشنبه ۲۴ خرداد
سعید جلیلی استان‌های البرز، خلیج فارس، قم، لرستان
محسن رضایی استان‌های بوشهر، زنجان، کرمان، مرکزی
محسن مهرعلیزاده استان‌های اردبیل، خراسان رضوی، فارس، گلستان
علیرضا زاکانی استان‌های آذربایجان شرقی، چهارمحال و بختیاری، سمنان، کرمانشاه، همدان
سید امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی استان‌های آذربایجان غربی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویراحمد، یزد
سید ابراهیم رئیسی استان‌های ایلام، خوزستان، کردستان، مازندران
عبدالناصر همتی استان‌های اصفهان، خراسان شمالی، قزوین، گیلان

 

با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم پرهیز از تجمعات انسانی و اهمیت گفت‌وگوی اختصاصی نامزدها با مردم استان‌های مختلف به تناسب مشکلات و ظرفیت‌های هر یک از مناطق کشور و بر اساس مصوبه ستاد انتخابات صدا و سیما برنامه‌های ویژه رادیویی و تلویزیونی در صدا و سیمای مراکز و با محوریت گفت‌وگو با هفت نامزد انتخابات امسال روی آنتن رفته است.

این برنامه‌ها شامل گفت و گوی اختصاصی با هفت نامزد انتخابات ریاست جمهوری است که از ۳۰ مرکز استانی و سه شبکه محلی آبادان، کیش و مهاباد پخش می‌شود. به این ترتیب هر یک از نامزدها ۳۰ برنامه برای ۳۰ استان کشور (جدای استان تهران) خواهند داشت که شامل ۱۵ ساعت گفتگو با هر یک از نامزدهاست و مجموع زمان آن به ۶۵۰۰ دقیقه می‌رسد.

در این گزارش نگاهی به مباحث مطرح شده توسط نامزدهای ریاست جمهوری طی امروز در شبکه‌های استانی داریم. برای خواندن مشروح صحبت‌های نامزدهای ریاست جمهوری می‌توانید روی تیتر هر بخش کلیک کنید.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در برنامه انتخاباتی شبکه طبرستان با بیان اینکه مردم مازندران سخت کوش و مهمان نواز هستند، افزود: مردم مازندران همواره نسبت به شهدا قدردان هستند.

وی با ادای احترام به خانواده ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید، جانبازان و ایثارگران، کشاورزان و غیره اظهار داشت: لغو و حذف دیرکرد تسهیلات کشاورزان که به دلیل حوادث غیرمترقبه مانند سیل و زلزله دچار خسارت شدند، باید زودتر در دستور قرار می‌گرفت.

وی بابیان اینکه تولید کشاورزی مازندران سبب رونق استان می‌شود، گفت: مازندران استانی سرسبز و سرزمین حاصلخیزی است و به رغم داشتن نیروی انسانی کارآمد، اقتصاد جنگل و دریا، صنایع پیشران و غیره دارای فقر و محرومیت است.

رئیسی اظهار داشت: تکمیل زیرساخت‌های ریلی و جاده‌ای، صنایع تبدیلی و جانبی برای رونق بخشی کشاورزی استان مورد نیاز است و با وجود استان مازندران واردات مرکبات و کالا معنایی ندارد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: برنج کشور در گیلان و مازندران تولید می‌شود و مازندران به عنوان استان تولیدکننده جدی است که رتبه‌های برتر را در کشور دارد از این‌رو وجود بیکاران و افراد تحت پوشش پذیرفته نیست.

وی با اظهار اینکه مازندران استان فعال کشاورزی و تولید است، به بازدید از نساجی مازندران اشاره کرد و گفت: برخی از بخش‌های این صنعت تعطیل و نیمه جان است و بخشی از نیز به شکلی مقدماتی کارش را شروع کرد.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.