×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
روزبه چشمی: مشکلات استقلال تمامی ندارد

به گزارش اشراف- احمدشیرازیان، روز دوم از هفته  دهم رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه امروز با دیدار تیم های فوتبال استقلال و صنعت نفت در ورزشگاه آزادی پیگیری شد که این دیدار با برتری ۵ بر صفر شاگردان استراماچونی به پایان رسید.

 محمد دانشگر(۱۰)، شیخ دیاباته(۲۱)، مهدی قائدی(۲۶)، وریا غفوری(۳۱) و میلیچ(۷۲) برای استقلال گل زدند.

روزبه چشمی پس از این دیدار گفت: من از استعفای استراماچونی بی خبر هستم و نمی دانم چه اتفاقی افتاده که او استعفا داده است. متأسفانه مشکلات استقلال همچنان باقی مانده و این اتفاق بدی برای ما خواهد بود.

مدافع تیم استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا پولی از باشگاه دریافت کرده اید یا خیر؟ گفت: برخی از بازیکنان ۳ تا ۴ درصد دریافتی داشتند که این بسیار زشت است که بخواهم در این خصوص حرفی بزنم.

چشمی تصریح کرد: مدیران باشگاه باید تلاش بیشتری کنند. حالا که استقلال در شرایط خوبی قرار گرفته، حیف است که این مسائل باعث توقف آبی پوشان شود.

وی در پاسخ به این پرسش که گفته شده است این فصل به شما پول داده اند اما شما آن را به جای طلب فصل گذشته گذاشته اید؟ اظهار داشت: چه کسی این موضوع را مطرح کرده!؟ من نمی دانم چرا مسئولان استقلال ما را با کشورهای صاحب فوتبال مقایسه می کند، مگر می شود چنین کاری کرد!؟

مدافع تیم استقلال خاطرنشان کرد: امیدواریم مشکلات استقلال هر چه زودتر برطرف شود. شرایط خوب نیست و شاید به همین دلایل است که استراماچونی تصمیم به قطع همکاری گرفته است.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.