×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دونالد ترامپ مشکل بدهی دارد

به گزارش اشراف- سیده مهدیه قرشی، دفتر بودجه کنگره امریکا به تازگی آمارهای جدیدی را منتشر کرده است. براساس این گزارش، هزینه های دولت فدرال از ۴.۵ تریلیون دلار در سال ۲۰۱۹ به ۶.۶ تریلیون دلار در سال ۲۰۲۰ رسیده است.

CBO پیش بینی می کند که هزینه های پایه در سال ۲۰۲۱ مالی ۵.۱ تریلیون دلار باشد. این در حالی است که سیاستگذاران در حال بررسی هزینه‌های اضافی برای کمک‌های دولتی هستند. با آنکه مجلس در ماه مه لایحه‌ای را برای صرف ۳.۱ تریلیون دلار بیشتر تصویب کرد، اما دموکراتها می‌گویند که تنها صرف هزینه‌ای معادل ۲ تریلیون دلار به دولت را میپذیرند.

این در حالی است که اگر پرداخت هزینه‌های اضافی تصویب شود، هزینه‌های مالی در سال ۲۰۲۱ می‌تواند به رقمی معادل ۷.۱ تریلیون دلار برسد.

جمهوری خواهان سنا نیز اخیراً از پرداخت ۳۰۰ میلیارد دلار کمک بیشتر به دولت حمایت کرده‌اند که هزینه های ۲۰۲۱ را به ۵.۴ تریلیون دلار افزایش می‌دهد.

ترامپ در این خصوص گفته است که او “چیزی در حدود” ۱.۵ تریلیون دلار بیشتر را ترجیح می دهد ، که هزینه ۲۰۲۱ را به ۶.۶ تریلیون دلار افزایش می‌دهد. اگر هزینه های منظم ۲۰۲۱ بالاتر از سطح پایه CBO باشد ، کل هزینه حتی بیشتر هم خواهد بود.

 

نشنال اینترست

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.