×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حسینی در این فصل بهتر بوده یا اخباری؟

به گزارش اشراف- شیما ابوالفضلی، استقلالی‌ها معتقدند که سید حسین حسینی در این فصل نمایش بهتری از اخباری داشته و شایسته دعوت به تیم ملی بوده است اما آیا واقعا چنین ادعایی درست است؟ براساس آمار متریکا حسینی در این فصل ۹۹۹ دقیقه در ۱۲ بازی درون دروازه تیمش قرار گرفته است که ۴ کلین شیت و میانگین گل خورده ۰.۴ را به ثبت رسانده است. میانگین ۲ مهار و درصد مهار ۸۴.۶ درصد و همچنین دقت پاس ۶۶.۱ باعث شده تا گلر آبی‌ها در این فصل میانگین نمره ۷.۰۵ را به ثبت برساند. البته او ۵ بار هم دچار اشتباه شده است.

اخباری هم از ابتدای فصل ۱۱ بار درون دروازه تیمش حضور داشته که مجموعا ۹۸۴ دقیقه فرصت بازی برای تیمش را داشته است. او هم ۴ کلین شیت داشته اما با این تفاوت که نسبت به رقیبش یک بازی کمتر انجام داده است. میانگین گل خورده اخباری یک است و یک بار هم بازیکن برتر زمین شده در حالیکه حسینی نتوانسته این عنوان را بدست آورد. تعداد مهار اخباری ۲.۳ و درصد مهار او ۶۹.۴ است و دقت پاس ۶۲.۸ درصدی را از خود به ثبت رسانده است. جالب اینکه اخباری در طول این فصل دو پاس کلیدی هم داشته در حالیکه در این آیتم حسینی هیچ موفقیتی نداشته است. تعداد اشتباهات اخباری هم ۷ مورد بوده و در مجموع نمره ۶.۹۵ را گرفته است.

اگر چه آمار این دو گلر در برخی موارد نزدیک به هم است اما در نهایت حسینی امتیاز بیشتری بدست آورده و شاید می‌توانست فرصت حضور در اردوی تیم ایران را بدست آورد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.