×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حسین‌زاده: در سنگین وزن دو مبارز سرحال داریم
فرزاد روستایی

به گزارش اشراف ـ فرزاد روستایی ، حسن حسین زاده در خصوص سطح جام بین المللی جهان پهلوان تختی اظهار داشت: جام تختی تا به امروز چهل و سه دوره برگزار شده اما هیچ گاه مسابقات در این سطح برگزار نشده بود. در این دوره از مسابقات تصمصم به جوان گرایی گجرفتیم و از این بابت خوشحال هستیم. امروز همه روسای هیأت‌های استانی، مربیان، کشتی‌گیران و اهالی کشتی همه خوشحال هستند. شما نگاه کنید کشتی‌گیرانی که در امیدهای جهان و جام جهانی حضور داشتند در این رقابت‌ها حضور داشتند و همین امر باعث شد ما کشتی های بسیار خوبی را شاهد باشیم.

 

 

وی افزود: در این مسابقات جوانانی که حضور داشتند کشتی‌های بسیار خوبی گرفتند. ما در گذشته از کشتی گیران فرنگی تنها هل دادن‌ها را می‌دیدیم اما در این دوره از رقابت‌ها دیدیم که همه کشتی‌گیران ۶ دقیقه روز تشک با  یکدیگر جنگیدند. در این ۸ ماهی که در تیم ملی حضور داشتیم همه می‌بینند که چقدر کشتی فرنگی رو به جلو حرکت کرده است.

 

 

حسین زاده درخصوص بازگشت یوسفی به سنگین وزن تیم ملی با قهرمانی در جام تختی عنوان کرد:. ما در هر وزن پشتوانه سازی کرده‌ایم و این همان کار مهمی است که باید صورت می گرفت. شما گذشته را نگاه کنید ببیند چقدر تیم ملی امید ها و مسابقات قهرمانی کشور جدی گرفته می‌شد. در این دوره از رقابت‌ها همه واقعا از کشتی هایی که گرفته شد، لذت بردند.

 

مربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران درباره تاریخ آعاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی تصریح کرد: کشتی‌گیران بعد از مسابقات جام تختی برنامه سبک تمرینی را دریافت کردند و به استراحت رفتند و از یکم خردادماه مرحله جدید اردوهای تیم ملی کشتی فرنگی آغاز خواهد شد .

 

حسین زاده در پایان تاکید کرد : از مسئولان و مردم کشورمان می‌خواهیم که در کنار کشتی فرنگی باشند این رشته ورزشی نیاز به توجه و حمایت دارد و خواسته آن هم به حق است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.