×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حسن رنگرز: مربیان سازنده صاحبان اصلی افتخارات هستند
فرزاد روستایی

به گزارش اشراف ـ فرزاد روستایی، حسن رنگرز در ارزیابی عملکرد تیم ملی کشتی فرنگی در سال ۱۴۰۱ عنوان داشت: سال پر فراز و نشیبی  راپشت سر گذاشتیم. در شش ماهی که در خدمت تیم ملی کشتی فرنگی بودم اتفاقات خوبی رقم خورد. توانستیم با تیم جوانی که داشتیم نتیجه خوبی را رقم بزنیم و در جام جهانی قهرمان شویم. بعد از آن قهرمانی تیم ملی امید بود که قابل توجه بود و در ادامه هم حضور در دو تورنمنت رنکینگ دار با تمام سرمایه های کشتی فرنگی بود که موفق شدیم نتایج خوبی را رقم بزنیم.

 

وی در خصوص برنامه های سال ۱۴۰۲ تیم ملی کشتی فرنگی خاطر نشان کرد: از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک خواهش می‌کنم، اگر نتایج خوبی در بازی‌های آسیایی می‌خواهیم اگر نتیجه ایده آل در رقابت های المپیک پاریس که ۱۷ ماه با آن فاصله داریم خواست ما است باید از همین امروز اقدام کنیم. حمایت‌های مالی و بودجه‌ای از برنامه‌های فدراسیون بسیار مهم است. فدراسیون کشتی فدراسیون بزرگ و پرهزینه بوده و توقع از آن الی‌ماشاءالله است. اگر برنامه‌ها حمایت مالی نشوند، قطعاً با وقفه روبرو خواهیم شد. خواسته من به عنوان سرمربی حمایت از ورزش اول کشور یعنی کشتی است به لحاظ فنی هم سال بسیار سختی را پیش رو خواهیم داشت.

 

 

رنگرز همچنینی تاکید کرد: رقابت‌های جهانی قابل مقایسه با هیچ کدام از رقابت های بین المللی نیست. مخصوصا مسابقات جهانی ۲۰۲۳ قابل قیاس با مسابقات جهانی گذشته نیست چراکه انتخابی المپیک است و شرایط خاص خود را دارد. باید تمام تلاش خود را بکنیم تا در این رقابت‌ها هر ۶ سهمیه المپیک پاریس را کسب کنیم. مسیر طولانی را در پیش رو داریم و باید گام های درستی را برداریم.

 

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.