×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تامین مالی برای استخدام سرمربی خارجی

به گزارش اشراف-شیما ابوالفضلی،  مهدی تاج برای استخدام یک مربی خارجی برای تیم ملی فوتبال ایران جدی است اما از طرفی ترس هم دارد. او به تازگی تمام مطالبات مارک ویلموتس و دستیارانش را با کمک فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا پرداخت کرده و بدترین پرونده مربیگری تاریخ فوتبال ایران را برای همیشه بسته است. حالا با توجه به شرایط بسیار سخت تحریمی و بالا رفتن عجیب نرخ ارز، او برای استخدام مربی خارجی دو مانع بزرگ بر سر راه دارد. تامین یا تضمین اعتبار مالی و پرداخت.

اکثر اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در جلسه اخیر هیات رئیسه به مهدی تاج اعلام کرده‌اند موافق استخدام سرمربی خارجی هستند اما به این شرط که رئیس فدراسیون بتواند منابع مالی و شرایط پرداختی به این مربی را تامین کند تا دوباره مشکل مارک ویلموتس برای فوتبال ایران درست نشود. طبق برآورد مدیران فدراسیون مربی خارجی و دستیارانش تا جام ملت‌های آسیا ۲ میلیون یورو هزینه روی دست فدراسیون می‌گذارد و تاج قبل از انعقاد قرارداد باید تامین اعتبار مورد نظر را انجام داده باشد و یا از مسوولان دولت تضمین قطعی برای پرداخت پول بگیرد. در غیر این صورت او مجبور خواهد شد یک مربی ایرانی را برای تیم ملی انتخاب کند که اتفاق خوبی برای آینده فوتبال ملی ایران نخواهد بود.

به این ترتیب رئیس فدراسیون فوتبال که اخیرا به تایلند سفر کرده و امروز هم راهی مقر AFC در مالزی شده، تلاش دارد تا از طریق روابط خود در کنفدراسیون و فدراسیون فوتبال قطر راه حل قابل توجهی برای پرداخت دستمزد مربی خارجی انجام بدهد. به محض نهایی شدن این مذاکرات و برداشته شدن این مانع، رئیس فدراسیون فوتبال تا روزهای آینده رسما قرارداد خود را مربی خارجی تیم ملی را منعقد خواهد کرد و خبر آن اعلام خواهد شد.

امیدواریم اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال هم در این راه به جای فشار بیهوده به مهدی تاج برای استخدام مربی ایرانی، رئیس فدراسیون را برای تفاهم و عقد قررداد با مربی خارجی همراهی کنند. وگرنه راحت ترین کار دنیای مدیریت، ایجاد ترس و تاکید بر این مساله است که اگر پول نباشد هیچ قراردادی را امضا نمی کنیم.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.