×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آیا روسیه ناوهای هواپیمایی خود را از دست خواهد داد ؟

به گزارش اشراف – هدیه اردبادی: حرکت دادن و یا تعمیر این کشتی ها همگی بسیار پُر هزینه هستند و زمان زیادی نیز باید برای آنها صرف کرد.همچنین فارغ از این موارد، شامل تحریم های خارجی نیز می شوند. نظریه های گوناگونی جهت حل این معضل ارائه شده است که گفته شده با این میزان هزینه بهتر است چندین جفت ناوچه و یا یک زیردریایی هسته ای تمهید گردد.
PD50در تاریخ ۲۹ اکتبر ۲۰۱۸ به صورت کاملا تصادفی پس از یک نقص فنی الکتریکی به زیر آب دریا رفت و در نتیجه ۴ نفر را مصدوم کرد. حتی پس از غرق شدن، نیروی ناوگان روسیه در حال جایگزینی کشتی های فرسوده با کشتی های جدید اما کوچک تری بود. اما این کشتی ها ارزان تر بودند و کار کردن با آنها و تعمیر آن ها نیز از کشتی های قدیمی آسان تر بود. این کشتی ها در مقایسه با کشتی های آمریکایی از نظر تعداد برابر هستند اما به طور میانگین آنها بسیار بزرگ ترند.
ضعف اصلی کشتی Kuznetsov نیروی محرک آن بود. لوله های این کشتی سرد بودند و آب درون آنها یخ می زد و در نهایت منجر به قطع جریان می شد. برای حل این مشکل ۶۰ درصد از کابین ها را از آب خالی کردند. قبل از اکتبر ۲۰۱۸ ، کشور مسکو تصمیم گرفت تا کشتی های جنگی و ناوهای خود را تعمیر کند تا ناوگان جدیدتری داشته باشند اما اکنون مسکو این امکان را ندارد. اما این بدان معنا نیست که این کشور قادر به گسترش ناوگان خود نمی باشد. اما باید این مورد را در نظر گرفت که ناوهای جدید روسیه کوچک هستند و برد کوتاهی دارند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.